Beantwoord

Klacht over Spotify nog niet opgepakt

  • 23 November 2021
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

Beste,

 

Wat doe je als een klacht hebt geformuleerd en dat men beloofd hier iets aan te doen en er vervolgens vanuit kpn niets verder mee gebeurd ?

Ik mailde dit op 1 november en vervolgens hebben ze mij gebeld en gezegd dat er een technisch persoon zou naar kijken, maar nu is het al meer dan 3 weken stil. Als je hierover chat met kpn, dan kan die persoon je natuurlijk niet helpen, die is eerstelijns ondersteuning.

Beste, Ik had een klacht ingediend over mijn spotify account, ik zet hem opnieuw hierin : Ik heb een premium abonnement bij Spotify via KPN. Ik heb per mail een activatiecode ontvangen, maar heb toen spotify niet geactiveerd en heb deze mail per ongeluk weggegooid. Ik heb tweemaal gebeld met de helpdesk en ze verwijzen naar Spotify. Ik heb kontakt gehad met Spotify en zij zeggen dat ik echt bij jullie moet zijn voor de activatiecode, dat zij mij niet kunnen helpen. Ik ervaar dit niet als service. Kan u ervoor zorgen dat ik daadwerkelijk spotify kan activeren ? Ondertussen heb ik opnieuw een mail gekregen. Maar als ik op activeer nu, druk, krijg ik opnieuw de volgende melding, zie bestand in bijlage : sorry ! You can't pay for Spotify Premium through KPN/XS4ALL. Please contact KPN/XS4ALL to know more. Kan u ervoor zorgen dat dit verholpen wordt ?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 25 November 2021, 12:06

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Vul je profiel aan zodat een medewerker met je mee kan kijken. Door drukte kan dit even duren. Je kunt opnieuw een klacht aanmaken maar denk dat medewerkers hier sneller reactie zullen geven.

Hoi @Jm8 . Welkom op het forum.

Wat jammer en vervelend dat dit allemaal zo lang duurt. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Dan kijk ik met je mee.