Beantwoord

klacht spotify premium stopt midden in vakantie

hoi
mijn abbonement is begin vorige maand verlengt. hierbij heb ik aangegeven dat ik mijn spotify premium graag wou houden.

nu is de 31e mijn spotify gereset naar gratis, wat inhoud dat ik nietmeer offline muziek kon luisteren, en dat ik overal reclame doorheen kreeg.
en dit allemaal precies op een moment dat ik op vakantie was in kroatie, met zicht op de terugreis van 24 uur in de bus naar nl.

om de reden dat ik de volgende dag alweer naar huis ging, heb ik direct contact opgenomen om het te fixen, dit zou binnen 24 uur gebeuren. nou prima, want dan had ik alles mooi voor mijn terug reis weer voor elkaar

skipp 24 uur, nog 4 uur te gaan voor de bus vertrekt.
ik heb nogsteeds niets gekregen ivm een activatie code, dus ik opnieuw contact opnemen: "dit staat geplanned op vandaag, sorry meneer kunnen wij niets aan doen"

skip 24 uur
zie mij hierin in de bus zitten, met muziek met FREAKING RECLAME, en mijn data die wordt leeggezogen omdat ik wel moet streamen

ik eindelijk weer in nl, kijk hoeveel data dat nou gebruikt heeft (ik heb echt niets raars gebruikt, dit is alleen spotify): ~1gb aan data, en u raad het al, 10 minuten later krijg ik een bericht dat ik premium weer kan activeren.

ik heb heirvoor iemand gebeld, die hoort mijn verhaal aan, en die zecht eerst nog: "wij kunnen hier niets aan doen, spotify is apart van ons, en stuurt zelf alle code's" en dan zeg ik dat ik het wel gewoon via u betaal dus dat ik graag vergoeding wil.
na veel gezeur en ik steeds bozer worden, wil mevrouw eindelijk een "schadevergoeding" (mag je het eig niet noemen) van EEN HELE 75 CENT voor 3 dagen dat ik niet van het pakket gebruik kan maken geven.
en dan wordt mevrouw nog boos/beledigd ook dat ik dit een vergoeding van niets vind, want ik heb wel gewoon door iets van jullie nu ook een deel van mijn bundel moeten opmaken.

dus hierbij wil ik nogmaals mijn enorme woede, en spijt van het verlengen bij jullie, overbrengen, en hoop ik toch nog een beetje een normale vergoeding extra te krijgen (500mb extra? is niet zo moeilijk toch?)
icon

Beste antwoord door matthieu1345 2 augustus 2017, 17:21

ik heb ondertussen contact opgenomen via de online klantenservice
hier heeft iemand mij snel geholpen, en een normale vergoeding gegeven van de gehele data die ik heb verbruikt aan spotify onderweg.
deze man heeft mij wel naar genoegen geholpen, en ik ga er vanuit dat het ook een 1malig iemand was die niet zijn/haar dag had aan de telefoon.

m.v.g. matthieu

Bekijk origineel

2 reacties

ik heb ondertussen contact opgenomen via de online klantenservice
hier heeft iemand mij snel geholpen, en een normale vergoeding gegeven van de gehele data die ik heb verbruikt aan spotify onderweg.
deze man heeft mij wel naar genoegen geholpen, en ik ga er vanuit dat het ook een 1malig iemand was die niet zijn/haar dag had aan de telefoon.

m.v.g. matthieu
Reputatie 7
Badge +21
Hoi @matthieu1345, welkom op het forum! Ik kan me goed voorstellen dat je enorm baalde toen je in de bus zat 😞 Ik begrijp ook goed dat je niet blij was met de vergoeding die je in het telefonische contact werd aangeboden. Fijn om te lezen dat je inmiddels via de Online klantenservice wel naar wens geholpen bent! Als je op dit moment nog vragen hebt, of als ik op dit moment nog iets voor je kan betekenen weet je me te vinden 🙂

Reageer