Koppel je product aan je MijnKPN-account

• 1 augustus 2015
  • 3 reacties
  • 586 keer bekeken

Ik kan mijn abonnement niet koppelen aan MijnKPN omdat hij mijn nummer niet herkend. Ook is het KPN Fon netwerk wat ik probeer te gebruiken veel te traag en wil ik daarom vragen of het mogelijk is om mijn abonnement te wijzigen zodat ik ook mobiel internet erbij heb en dat kan gebruiken voor mijn PC.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Ik neem aan dat je een abonnement of prepaid hebt? Ben je al lang klant? Heb je nummer behoud gebruikt?

Als ik een account registreer heb ik geen problemen. Denk er wel aan dat de Mobiele MijnKPN niet gelijk is aan die voor vaste diensten

KPN FON is maximaal 2Mbit afhankelijk van het gebruik van de eigenaar van het FON signaal.

Een mobiel abonnement kan je altijd omhoog bijstellen, zodat je o.a. meer data krijgt. Als het nket lukt om MijnKPN aan te maken kan dit waarschijnlijk ook telefonisch.

Robin
Reputatie 7
Badge +29
Beste Riccardo,

Welkom op het forum. Wat vreemd dat jij je mobiele nummer niet kunt koppelen! Ik kijk graag naar een oplossing. Wil je mij hiervoor in een privébericht voorzien van je 06-nummer, postcode + huisnummer en de laatste 3 cijfers van je rekeningnummer? 

geeft je een goede tip: je hebt voor MijnKPN echt een aparte inlog. Deze kan je hier aanmaken, mocht je dit nog niet gedaan hebben. 

Zodra ik jouw 06-nummer heb, zal ik ook even kijken naar de mogelijkheden om je hier mobiel internet bij te nemen. 

Reputatie 7
Badge +29
Goedemorgen Riccardo,

Heb je je mobiele nummer inmiddels kunnen koppelen? Ik heb namelijk geen bericht meer van je gekregen. Mocht je mijn hulp toch nog nodig zijn, laat het me gerust weten. 

Reageer