Beantwoord

Koppeling KPN met Spotify premium

Wegens aanpassen van mijn abonnement (een paar mnd terug) is mijn Spotify Premium komen te vervallen. KPN zou mij afmelden bij Spotify waardoor mijn account op "free" zou komen te staan. In mijn account met Spotify staat dat ik nog steeds premium lid ben vanwege het contract met KPN. Ik ben inmiddels aangesloten bij Family maar krijg nu ook een factuur van 9,99 van Spotify en dat is dubbel en niet wenselijk.
Ik wil graag dat KPN mij afmeld want voor zover ik het kan nakijken is dat nog niet gebeurd.
icon

Beste antwoord door Susan_ 14 november 2018, 13:19

Goedemiddag Jan000, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat raar dat je nog steeds een factuur krijgt van Spotify Premium, terwijl je via KPN afgemeld zou moeten zijn. Zie je dit dan op de factuur van KPN, of incasseert Spotify dit zelf? Want via KPN, dan staat het op de KPN Factuur voor je diensten. Ik kijk het graag even voor je na, om hier duidelijkheid in te krijgen. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met postcode + huisnummer, naam en klantnummer(s)?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag Jan000, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat raar dat je nog steeds een factuur krijgt van Spotify Premium, terwijl je via KPN afgemeld zou moeten zijn. Zie je dit dan op de factuur van KPN, of incasseert Spotify dit zelf? Want via KPN, dan staat het op de KPN Factuur voor je diensten. Ik kijk het graag even voor je na, om hier duidelijkheid in te krijgen. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met postcode + huisnummer, naam en klantnummer(s)?
Reputatie 7
Badge +19
@Jan000, ik heb helaas nog geen reactie gehad. Heb je het inmiddels op een andere manier voor elkaar gekregen of kunnen ophelderen? Zo niet, dan help ik je graag nog verder!

Reageer