Beantwoord

Kosten internet buitenland

  • 12 February 2020
  • 4 reacties
  • 105 keer bekeken

Hoe kan het dat als mijn toestel op de vlieg mode staat (Dus geen internet heeft)

hij toch mijn hele data rooming leeg trekt  en ik een rekening van €60,50 krijg?

icon

Beste antwoord door RBxx 12 February 2020, 12:26

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo @tingeling , om geen kosten te maken kun je het beste roaming en mobiele data uitschakelen.

Reputatie 7
Badge +21

@tingeling , had je al vóór(!!) aankomst je mobiele data via “vliegtuigstand” uitgeschakeld? Buitenbundelkosten voor data buiten de EU loopt nl. heel snel op, €2,50 per MB ! Na ruim 24 MB zit je dus al op het maximum van €60,50. Dat verbruikt je telefoon ongemerkt op de achtergrond in heel korte tijd. Zet daarom ook je mobiele data en roaming op tijd helemaal uit.

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @tingeling Welkom hier op het KPN Forum en goed dat je dit aangeeft. Rbxx geeft al een heel nuttige toelichting, lees ik. Ik kijk graag met je mee; wellicht kan ik iets meer zien. Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @tingeling Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop dat alles is opgehelderd. Als ik nog iets kan doen lees ik het graag! 

Reageer