Beantwoord

Kosten Spotify

• 12 juli 2016
  • 1 reactie
  • 177 keer bekeken

Goedemiddag!

Net via de chat contact gehad met de klantenservice over de kosten van mijn spotify abonnement. Echter vroeg ik me af of er misschien nog andere oplossingen zijn dan de geboden oplossing.
Momenteel betaal ik nog €9,99 p/m voor mijn spotify abonnement maar als ik dit nu op zoek op jullie website betaal je voortaan €7,50.
Blijkbaar heb ik nog een "oud" spotify abonnement lopen en kan de prijs alleen aangepast worden naar de €7,50 als mijn huidige spotify abonnement wordt beëindigd en vervolgens een nieuwe geactiveerd wordt.
Op zich niet zo'n probleem maar hierdoor zou ik een maandlang spotify Free moeten gebruiken.
Wat weer inhoudt dat ik reclame tussendoor moet luisteren enz..
Echter luister ik dagelijks naar spotify en zit ik er eigenlijk niet op te wachten dit nu een maandlang met reclame te moeten doen.

Is er misschien nog een andere manier om dit op te lossen dan bovenstaande oplossing?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Cindy_ 12 juli 2016, 20:51

Een hele goede vraag die je stelt @jeremies01. Ik heb geen ander antwoord dan mijn collega van de Chat. Het wordt een maand reclame als je goedkoper Spotify wilt gebruiken. Dit is iets wat ook ik niet in het systeem voor elkaar krijg, anders had ik dat voor je gedaan!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +24
Een hele goede vraag die je stelt @jeremies01. Ik heb geen ander antwoord dan mijn collega van de Chat. Het wordt een maand reclame als je goedkoper Spotify wilt gebruiken. Dit is iets wat ook ik niet in het systeem voor elkaar krijg, anders had ik dat voor je gedaan!

Reageer