Beantwoord

Kosten toestelverzekering


Hoeveel kost het toestel verzekeren
icon

Beste antwoord door Susan_ 25 november 2018, 09:20

Goedemorgen Anna, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Een toestelverzekering heeft inderdaad met verschillende punten te maken. Je kan het aanvragen tijdens het bestellen of tot 30 dagen na je aankoop (via een KPN winkel in dat geval). We hebben twee verzekeringen:

ToestelVerzekering Schade:

✈️ Wereldwijde dekking
↺ 2 claims per 12mnd
☠️ Druk-, val- en vochtschade
☺️ Volgende dag vervangend toestel*

ToestelVerzekering Totaal:
✈️ Wereldwijde dekking
↺ 2 claims per 12mnd
☠️ Druk-, val- en vochtschade
☺️ Volgende dag vervangend toestel*
☺️ Verzekerd bij verlies
☺️ Verzekerd bij diefstal

*geldt bij claims goedgekeurd voor 21:00u op maandag t/m vrijdag, behalve op feestdagen.


De kosten van een verzekering is daar dus vanaf afhankelijk én het wordt gebaseerd op de waarde van jouw toestel. Als je op bovenstaande link (twee toestelverzekeringen) klikt die je iets verder naar beneden deze waarden staan, en welk bedrag qua verzekering hieraan gekoppeld is per verzekering. Hou hiermee inderdaad ook rekening met het eigen risico!

Ik hoor graag of je hier nog andere vragen over hebt 🙂

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Hallo @Anna0107
Dat hangt helemaal van je telefoon af.
Hoe duurder het toestel, hoe duurder meestal de verzekering is.
Overigens kun je een verzekering alleen maar direct bij aanschaf afsluiten.
Daarna kan het niet meer.
Nog een ding om rekening mee te houden, je hebt altijd een eigen risico, ondanks dat je een verzekering hebt, en ook dat verschilt weer in prijs als je een duurdere telefoon hebt is deze ook hoger n.l.
Je hebt sowieso twee jaar garantie, de meeste mensen schaffen na twee jaar toch een nieuw toestel aan.
Ik heb er voor gekozen om hem niet te verzekeren.
Als je je telefoon voor zakendoeleinden gebruikt dan is het vaak wel verstandiger om een verzekering af te sluiten.
Het voordeel van een verzekering is dat je gelijk een vervangend toestel krijgt, wat voor zakenmensen wel erg belangrijk is.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen Anna, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Een toestelverzekering heeft inderdaad met verschillende punten te maken. Je kan het aanvragen tijdens het bestellen of tot 30 dagen na je aankoop (via een KPN winkel in dat geval). We hebben twee verzekeringen:

ToestelVerzekering Schade:

✈️ Wereldwijde dekking
↺ 2 claims per 12mnd
☠️ Druk-, val- en vochtschade
☺️ Volgende dag vervangend toestel*

ToestelVerzekering Totaal:
✈️ Wereldwijde dekking
↺ 2 claims per 12mnd
☠️ Druk-, val- en vochtschade
☺️ Volgende dag vervangend toestel*
☺️ Verzekerd bij verlies
☺️ Verzekerd bij diefstal

*geldt bij claims goedgekeurd voor 21:00u op maandag t/m vrijdag, behalve op feestdagen.


De kosten van een verzekering is daar dus vanaf afhankelijk én het wordt gebaseerd op de waarde van jouw toestel. Als je op bovenstaande link (twee toestelverzekeringen) klikt die je iets verder naar beneden deze waarden staan, en welk bedrag qua verzekering hieraan gekoppeld is per verzekering. Hou hiermee inderdaad ook rekening met het eigen risico!

Ik hoor graag of je hier nog andere vragen over hebt 🙂

Reageer