Beantwoord

Kosten voor aanschaf via app

  • 1 May 2020
  • 7 reacties
  • 108 keer bekeken

Ik mijn abonnement betaald, op mijn factuur stond ook een ander bedrag. Ik heb de app waar ik blijkbaar voor moest betalen meteen weer ongedaan gemaakt en wil dus hier niet voor betalen. Wilt u dit corrigeren? 
bij voorbaat dank. 
M. Nijhof. 

icon

Beste antwoord door Anonymous 4 May 2020, 21:34

Bekijk origineel

7 reacties

Heeft u hem teruggetrokken vanuit de Playstore, of alleen verwijderd van u telefoon?

ik heb de app meteen verwijderd en gereageerd dat ik hier geen gebruik van wil maken!

hallo. Wat jammer dat ik geen contact kan krijgen met kpn. Alleen op deze manier maar werkt ook niet. Helaas geen antwoord gehad op mijn vorige reactie. 

Allereerst wil ik je vragen om je profiel zoveel mogelijk met relevante gegevens aan te vullen zodat KPN medewerkers jou zo goed mogelijk kunnen helpen. Door drukte op het forum, kan het enkele dagen duren voor een medewerker antwoord kan geven op je vraag. Ondertussen proberen wij als leden van het forum, te kijken of we iets voor je kunnen doen.

Verder vraag ik u toch antwoord te geven op mijn vraag. Hieronder een voorbeeld om geld terug te vragen voor een applicatie van Android.

Er vanuit gaan dat u betaald voor een app via de factuur van KPN?

Ik heb er geen verstand van en probeer alleen maar te helpen. Onderstaande stappen werken voor een rekening via creditcard bij google/Apple en mogelijk ook voor een rekening via KPN.

 

Fijne avond verder en geen dank voor mijn inzet.

 

Play Store

  • Ga naar play.google.com/store/account.
  • Log in met het account waarmee de app gekocht is.
  • Scroll naar de lijst met Bestelgeschiedenis; zoek de app waarvoor je geld terug wil vragen.
  • Klik rechts van de bestelling op de drie verticale puntjes.
  • Kies voor 'Een teruggave aanvragen'

App Store Apple

Een terugbetaling aanvragen

  1. Ga naar reportaproblem.apple.com
  2. Log in met uw Apple ID en wachtwoord.
  3. Als u de knop 'Meld' of 'Meld een probleem' ziet naast het item waarvoor u een terugbetaling wilt aanvragen, klikt u erop.
  4. Volg de instructies op de pagina om de reden te kiezen waarom u een terugbetaling wilt en verstuur uw verzoek.
Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Ladydyson Welkom hier op het KPN Forum. Zoals je ziet werkt contact hier niet zoals bij een reguliere klantenservice. Dit is een publiek forum, waar klanten van KPN met elkaar in gesprek gaan en elkaar helpen bij beantwoorden van vragen. Jeroen is, net als jij, een klant van KPN en hij probeert je zo goed als hij kan te helpen. Er zijn hier verder ook medewerkers van KPN actief, ik ben zo iemand.  Naast beantwoorden van vragen zorg ik er voor dat informatie goed te vinden is en dat gesprekken tussen klanten goed verlopen. Daarom krijg je over het algemeen niet direct antwoord van mij of een collega. 

Dat gezegd hebbende: je hebt dus via de app store op je telefoon (al dan niet bewust) een applicatie aangeschaft waarvoor je moet betalen? Je kunt er voor kiezen om de facturatie van dit soort kosten via je provider te laten lopen, maar als je de aankoop zelf betwist zul je een andere route moeten volgen. Ik raad je dan  aan de stappen te volgen die Jeroen al voor je heeft opgeschreven.

 

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @Ladydyson Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er graag vanuit dat je inmiddels duidelijkheid hebt gekregen over de te volgen acties. Als je nog vragen hebt lees ik ze natuurlijk graag. 

Reageer