Beantwoord

KPN App op iPhone

  • 2 april 2014
  • 1 reactie
  • 1815 keer bekeken

Hallo,

Ik heb reeds mijn abonement verlengd, en nu zie ik via de KPN app op de iphone dat ik voor alles Internet, SMS en Bellen overal extra moet bijbetalen? Met het bericht dat het buiten de bundels valt, is dit een fout in de app zelf?

Ik zou niet weten waar dit zo vandaan komt?

Met vriendelijke groeten,

Niels Brinks

icon

Beste antwoord door Bernadette_ 3 april 2014, 12:24

Beste Niels,

Begrijpelijk dat je hiervan geschrokken bent.

Waarschijnlijk komt dit doordat je het abonnement onlangs hebt aan laten passen i.v.m. de verlenging van je contract. 

Dit kijk ik voor de zekerheid graag voor je na!

Zou je daarvoor je 06-nummer, postcode en huisnummer kunnen sturen in een privébericht?

Ik hoor graag van je! 

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +1
Beste Niels,

Begrijpelijk dat je hiervan geschrokken bent.

Waarschijnlijk komt dit doordat je het abonnement onlangs hebt aan laten passen i.v.m. de verlenging van je contract. 

Dit kijk ik voor de zekerheid graag voor je na!

Zou je daarvoor je 06-nummer, postcode en huisnummer kunnen sturen in een privébericht?

Ik hoor graag van je! 

Met vriendelijke groet,

Bernadette
________________________________________________________________________________

Nieuw op het forum? Lees eerst de huisregels.

Op ongevraagde privéberichten kan ik niet reageren.

Reageer