Vraag

KPN Apple Watch "Series 4"

• 27 augustus 2018
  • 29 reacties
  • 8133 keer bekeken

Toon eerste bericht

29 reacties

Reputatie 7
Badge +24
@Paul_ werkelijk hoe oud zijn ze eigenlijk 65+? ?
Haha nee, maar het zijn niet mensen die 'het nieuwste van het nieuwste" willen. En het wordt in NL nog niet echt gebruikt.

Maar verkoopt KPN. De nieuwe versie ook??
Heb ik nog niets over gelezen dus ik kan niets beloven.

Ja dat snap ik maar ik denk ook dat aangezien jullie de Apple Watch & Galaxy Watch via jullie website verkopen het jullie wel een unieke kans geeft om deze ook op abonnement basis te kunnen verkopen door middel van de eSim en LTE functies die beide smartwatches kunnen ondersteunen (Ja van de Galaxy Watch bestaat ook variant met eSim)
Ja, ik denk dat de collega's die hierover gaan de kansen ook zien. Stel dat wij als enige provider nu de eSIM zouden ondersteunen, zou Apple dan de Watch 4 cellular hier wel uitbrengen? Ik weet het (oprecht) niet.

en ik hoop dat dit Niet alleen bij KPN binnen dringt maar ook bij de andere Providers en hier toch wel een zekere priortijd aan stellen want ik denk dat er geen betere reclame is dan dat je als Provider kan zeggen dat je Mensen levens hebt kunnen reden die zonder de inzet en ondersteuning van jullie producten en services er niet meer waren geweest ...
Dat is wel ticky denk ik. Als provider weet ik niet of je zoiets wel kan zeggen. Maar het moge duidelijk zijn dat de eSIM meer voordelen dan nadelen heeft.
Mensen kiezen heel bewust voor Apple en betalen daar graag meer voor.

LOL. Bizarre discussie: eSim to be or not... now 4 KPN!

Geenszins bedoeld als troll, echter de door en voor KPN zélf gestelde noodzakelijke 'tijdrovende innovatie' wekt bij mij een zorgwekkend beeld op van de state-of-art en innovatiekracht van onze Koninklijke.
Indien je je na ruim 3 jaar eSim service bij je concurrenten in andere landen blijkbaar nog steeds de waarde en het nut hiervan aan het afvragen bent, dan is er mijninziens mogelijk ook nog sprake van een strategische dwaling met nntb. afnemende consumenten - en aandeelhouderswaarde tot gevolg.
Immers werkt qua marktpotentieel niet alleen premium niche Apple met eSim én lijken Vodafone en T-Mobile hun eSim service, gezien hun jarenlange ervaring in o.a. UK en Dld, relatief makkelijk te kunnen 'aanzetten' in NL...

Ik loop al ruim een half jaar tevergeefs 'in blijde verwachting van KPN' met een eSim LTE enabled AppleWatch3 rond. Die heb ik overigens naast vurige eSim wens vooral gekocht voor de zinloos slicke onderscheidende RED button-, ceramic back bling en natuurlijk de zeer functioneel en zinvolle dubbel zo grote storage. 😉

Wellicht moet onze nationale telecom-trots dit soort knowhow gaan inkopen, net als ze al doen met onze Max via Vodofone-Ziggo Sport? Hoe gênant zou dat ook zijn? ;P

Anders rest ons nix anders dan de 'lock-in' van KPN Compleet toch te ontworstelen en KPN met een krokodillen traan te verlaten richting de Duitsers of Engelsen?
Reputatie 1
Maar verkoopt KPN. De nieuwe versie ook??
Heb ik nog niets over gelezen dus ik kan niets beloven.

Dit gaat nog wel komen aangezien de Apple Watch Series 3 hier ook eerst niet op stond

Ja, ik denk dat de collega's die hierover gaan de kansen ook zien. Stel dat wij als enige provider nu de eSIM zouden ondersteunen, zou Apple dan de Watch 4 cellular hier wel uitbrengen? Ik weet het (oprecht) niet.
ik neem aan dat het een deel is van wat je als provider zou moeten ondersteunen
maar als je op die vraag het definitieve antwoord zou willen hebben zou je het beste een mail kunnen sturen naar tcook(at)apple.com

Verders heb ik als Tip van de Apple support mee gekregen om op https://www.apple.com/feedback/ toch even als Feature Request de ondersteuning voor de Apple Watch met Cellular in Nederland te brengen ... Hoe meer mensen dit vragen hoe groter de kans word dat het er aan komt (Eventuele vermelding van provider mag eventueel ook maar weet niet of ze daar wat mee kunnen als de provider niet mee werkt)

ik hoop ook dat mensen dit willen over nemen en bij eventuele forums van andere providers willen posten zodat de vraag erna bij Apple zelf alleen maar groter word

... Tip van de Apple support mee gekregen om op https://www.apple.com/feedback/ toch even als Feature Request de ondersteuning voor de Apple Watch met Cellular in Nederland te brengen ... Hoe meer mensen dit vragen hoe groter de kans word dat het er aan komt (Eventuele vermelding van provider mag eventueel ook ...

✅ Done:

“Dear ? ,
Can you please finally start selling the LTE/4G enabled versions of ⌚️ 3 & 4 in the Netherlands ?? ?
Vodafone and T-Mobile can relativily easy switch on eSim based on years of experience in ?? and ??.
FYI provider Royal ? Dutch KPN is interested but holding back because Apple is not selling ⌚️LTE versions in ?? nor are its competitors selling eSim here! Classic case of ?and ??

I bought LTE version of⌚️3 in the beginning of this year in London and am planning to swop to ⌚️4 with LTE again soon, regardless if sold in NL??. Yet it would be great if KPN could offer me eSim for it in the coming months!...

Would really appreciate a revision of your ⌚️LTE sales strategy??”

Reageer