Beantwoord

kpn bericht nieuwe maand

  • 8 February 2020
  • 9 reacties
  • 168 keer bekeken

sinds mijn abonnement is omgezet naar kpn wordt ik aan het begin van de maand om 12 uur `s nachts wakker door een sms bericht dat vandaag mijn nieuwe maand begint.

Dit is zeer storend en ik zou dit graag uit willen schakelen.

ik kan helaas nergens vinden hoe dit moet.

 

icon

Beste antwoord door RBxx 10 February 2020, 19:02

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

sinds mijn abonnement is omgezet naar kpn wordt ik aan het begin van de maand om 12 uur `s nachts wakker door een sms bericht dat vandaag mijn nieuwe maand begint.

Dit is zeer storend en ik zou dit graag uit willen schakelen.

ik kan helaas nergens vinden hoe dit moet.

 

Hallo @rob111 , dat is heel eenvoudig, gewoon je telefoon uitzetten, want je slaapt toch?

En als je dan toch de telefoon aan wilt laten staan de trilstand inschakelen of gewoon het geluid uitzetten op je telefoon.

 

 

Dag jan,

Bedankt voor het reageren, maar ik kan mijn telefoon niet op stil of trillen zetten. Ik moet bereikbaar blijven voor werk(storingsdienst) en familie noodgevallen. Ik zou graag enkel de berichten van kpn niet meer willen ontvangen aangezien deze toch geen toegevoegde waarde hebben.

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @rob111 

Log eens in op MijnKPN (Privacy instellingen) en kijk daar hoe KPN je op de hoogte “mag” houden.

Je kan daar bijv. SMS uitvinken, dan zou je geen sms’jes meer moeten krijgen.

Hallo @rob111 , dan kun je in MijnKPN het vinkje weghalen bij SMS in de rubriek manieren waarin KPN je mag benaderen.

 

Hoi @rob111 . Welkom op het forum.

We willen uiteraard niet je nachtrust verstoren. Via bovenstaande methode kun je sms berichtjes van onze kant uitzetten. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. 

ik zal het daar uitzetten, ik ben benieuwd.

 

bedankt voor de reacties.

Reputatie 7
Badge +21

Helaas moet je wel even geduld hebben (tot 1 maart) om het zeker te weten :wink:

Mocht je nog andere vragen hebben, weet je ons te vinden.

Hoi @rob111 . Welkom op het forum.

We willen uiteraard niet je nachtrust verstoren. Via bovenstaande methode kun je sms berichtjes van onze kant uitzetten. Mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust. 


Ik heb deze instelling aangepast, en aangegeven dat ik geen sms berichtjes meer wil ontvangen, maar deze maand heb ik het bericht toch weer ontvangen. Dit is dus niet de oplossing.

 

iemand nog een ander idee?