KPN blijft helaas achter met GO-diensten!!! Echt jammer!!!

• 4 september 2016
  • 4 reacties
  • 206 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +18
Beste KPN en Forumleden,

Ik vind het bijzonder jammer dat jullie als groot bedrijf achterblijven met GO diensten. De enige 2 die jullie wel aanbieden is FoxSports GO en HBO GO. Het is dan ook erg jammer dat jullie het hierbij houden. We beginnen maar eens met:

ZiggoSport GO:
Ik heb contact gehad met Ziggo hierover, Ziggo wilt het allerliefst dat KPN deze dienst aanbiedt aan KPN-klanten met een ZiggoSport Totaal. Maar helaas zegt KPN weer tegen mij: Ziggo moet ons erbij plaatsen. Daar gaan we niet over. Oftewel geen goede communicatie hierover. Dus klanten met een Ziggo Totaalpakket kunnen geen gebruik maken van deze app.

Film1 Go:
En deze week maakte KPN bekend dat ze Film1 Go niet gaan aanbieden. Ook als er KPN klanten zijn met een Film1-pakket, die kunnen geen gebruik maken dan deze app.

KPN biedt maar 2 van die 4 diensten aan!! Film1 GO is niet de enigste GO-dienst die KPN niet aanbiedt. Ook Ziggo Sport Totaal GO wordt niet door KPN aan klanten die dit sportabonnement afnemen aangeboden. Wel kan met via ITV Online op alle apparaten naar Ziggo Sport Totaal kijken. Alleen is het op deze manier niet mogelijk om buitenshuis naar de zes lineaire kanalen van Ziggo Sport Totaal te kijken. KPN biedt wel de twee overige GO-diensten HBO GO en FOX Sports GO bij de bijbehorende abonnementsvormen aan. Veel aanbieders – waaronder Ziggo en CanalDigitaal – bieden deze vier GO-diensten wel aan. (BRON: TotaalTV)KPN, lees ook maar even daar de reacties van mensen. (onderaan de pagina) En ik denk dat daar nog wel reacties bij komen. Ik hoop nu ECHT dat jullie hier nou eens wat mee gaan doen!!! :(

Dit zijn de aanbieders die wel ZiggoSport Totaal aanbieden:

Nou, KPN hier kunnen jullie toch niet achterblijven? Ik hoop dat er hier veel forumleden hierop reageren. Anders vind ik dat bij Film1 & ZiggoSport pakket de prijs aangepast (verlagen) moet worden. Omdat we niet van de volledige dienst gebruik kunnen maken. Ik hoop zo dat ik de mensen van KPN even wakker schudt, want ik kan goed begrijpen dat klanten ook gebruik willen maken van deze diensten. Want deze zijn namelijk ook buitenshuis te gebruiken. Want ik heb ook FoxSports en ZiggoSport. En FoxSports GO kan ik wel buitenshuis gebruiken. En als ik ZiggoSport Totaal GO kan koppelen met me KPN abonnement, dan kan ik die ook buitenshuis gebruiken. Ik hoop zo jullie genoeg te hebben geïnformeerd! :8

4 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Je kunt toch gewoon live TV kijken via itvonline.nl? Ik snap het probleem niet precies met het ontbreken van die GO apps.
Reputatie 7
Badge +18
Je kunt toch gewoon live TV kijken via itvonline.nl? Ik snap het probleem niet precies met het ontbreken van die GO apps.Deze zijn niet buitenshuis te bekijken. Dit mag KPN niet doen. Ziggo wilt dit voor hun zelf houden. Wat natuurlijk logisch is, Fox Sports GO hebben we toch ook? Dat is ook buitenshuis te kijken met de gegevens van jou KPN.
Reputatie 7
Badge +12
Deze zijn niet buitenshuis te bekijken. Dit mag KPN niet doen. Ziggo wilt dit voor hun zelf houden. Wat natuurlijk logisch is, Fox Sports GO hebben we toch ook? Dat is ook buitenshuis te kijken met de gegevens van jou KPN.
Aha, oke. Duidelijk. Ik kijk nooit TV als ik onderweg ben, dus dat wist ik niet. Van wie mag KPN dit niet doen trouwens? Dat zou namelijk wel een uitkomst zijn, voor mensen die onderweg TV willen kijken. Ziggo biedt dit namelijk wel gewoon aan.
Reputatie 7
Badge +18
Van wie mag KPN dit niet doen trouwens? Dat zou namelijk wel een uitkomst zijn, voor mensen die onderweg TV willen kijken. Ziggo biedt dit namelijk wel gewoon aan.KPN zou het wel mogen, maar die communicatie tussen die 2 gaat zo moeilijk. Waar het uiteindelijk op neerkomt zijn centen! Maar iemand met ZiggoSport Totaalpakket bij hun tv (zoals die providers die ik hierboven hebt omschreven) bieden WEL ZiggoSport Toaal GO aan. En ook bij hun kost het € 15,50 p.m. Daarvoor hebben ze dus:

ZiggoSport Totaal + ZiggoSport Totaal GO voor € 15,50 p.m. bij die bovengenoemde providers!
Bij KPN: ZiggoSport Totaal geen ZiggoSport Totaal GO voor € 15,50 p.m.

Reageer