Beantwoord

KPN Fon app niet meer beschikbaar

  • 26 January 2019
  • 11 reacties
  • 1369 keer bekeken

Waar is de app voor kpnfon. Gebleven voor iPad.

Admin: titel aangepast
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 27 January 2019, 21:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Beste @ammak, welkom! Er bleven te veel problemen met de Fon app en we hebben deze offline gehaald. Je kunt altijd nog verbinden zonder app of de FON app proberen. Excuses voor het ongemak!
Reputatie 1
Hallo

U zegt 'je kunt altijd nog verbinden zonder App. Mijn vraag is dan : hoe dan?

Ikzelf ben klant KPN met Fon hotspot beschikbaar gesteld. Heb 4g dus heb zelf Fon in de stad niet nodig.

Mijn vriendin heeft geen 4g en geen iphone en wilde met mijn gegevens inloggen op een zeer krachtige beschikbare Fon in een winkelstraat.

Er verschijnt echter geen schermpje waarop ze de gegevens kan invullen.

We begrijpen er helemaal niets van!


vr.gr Rein
@Rein.55
Zojuist via de Fon toegang van de buren getest dit zou geopend moeten worden.
Dit is via een tablet op een smartphone hetzelfde resultaat.

Reputatie 7
Badge +30
Je zou een netwerk moeten kunnen kiezen via wifi en dan zou je een soort pop up moeten krijgen. Misschien moet je daarvoor eerst een browser openen. Ik weet het niet zeker. Kan je dat eens testen?
Reputatie 1
Thanks voor de beide reacties.
Het punt is dat we er dus niet in slagen om het schermpje te voorschijn te krijgen dat Galdor hierboven laat zien. We zoeken in de beschikbare netwerken naar dat ene Hotspotpunt van Fon, vinden het ook en er komt ook een verbinding tot stand met dát punt. En we krijgen ook alle gegevens van dat punt maar géén inlogschermpje.
Browser openen zoals Marcia suggereert hebben we ook al geprobeerd maar dat lukt ook niet want dan krijg je de melding dat je geen internetverbinding hebt.
Ik kreeg bij mijn test wel een verbinding met dat punt echter geen internet wel werdt de getoonde pagina geopend zodra ik op een wifi icoon met een vraagteken linksboven in de hoek tikte. Wellicht een popup blokkering oid in de telefoon.

Een beetje vergelijkbaar hoe je inlogt op het wifi netwerk van een vakantie park.

Als je een browser opent zou je deze link kunnen proberen mits je met een fon punt bent verbonden.
https://kpn.portal.fon.com
Reputatie 7
Badge +30
Goeie tip! Wil je dat ook eens nakijken, @Rein.55 ? Ik ben benieuwd of het je op deze manier wel lukt.
Reputatie 1
Nee kan er niets mee. Dit is een dode link. Op al mijn apparatuur
Reputatie 7
Badge +30
Heel vreemd! Ik ga intern nog eens navragen wat er aan de hand kan zijn en kom er bij je op terug. Welke apparaten gebruik je om dit te testen?

Die link zal inderdaad dood zijn als je niet verbonden bent met een KPN Fon punt.
Letop het icoontje linksboven die moet je zien en aanklikken.
Ben ik met mijn eigen wifi verbonden werkt de link ook niet.
Reputatie 1
Hallo

Bedankt. Dit wist ik niet. Hier kunnen we dus iets mee!

Ga binnenkort naar mijn vriendin en dan gaan we het uitproberen op haar telefoontje

thnx!