KPN Fon betalen

• 5 september 2015
  • 2 reacties
  • 342 keer bekeken

Ik probeer tevergeeft een betaling te doen voor 1 uur wifi voor drie euro met mijn prepaid telefoon. Er staat voldoende tegoed op maar krijg steeds berichten van dat de betaling mis gaat. Ik moet met mijn mobiele telefoon een smsje sturen naar het nummer 4004 o.v.v. berichtje mopay300

Wat is er aan de hand?

2 reacties

Reputatie 7
Ik denk dat je blij moet zijn dat die betaling mislukt.

Weet dat je via een Fon aansluiting een zeer beperkte bandbreedte hebt en dat de kosten absoluut niet opwegen tegen de geboden functionaliteit.

Nee, ga dan een kopje koffie drinken bij MacDonalds of een ander restaurant. Zeker weten dat je in veel gevallen daar gratis op wifi kunt en ook nog met een beduidend hogere snelheid.

Fon is leuk voor deelnemers die zelf hun router ook opengesteld hebben voor Fon en dus Fon gratis kunnen gebruiken.

Betalen voor Fon: Geen haar op mijn hoofd die daaraan denkt.

Reputatie 7
Badge +24
@SachaS.Velazquez ; welkom op het forum van KPN! We zijn inmiddels een paar dagen verder en ik hoop dat je, zoals WJB aanraadt, je een WiFi netwerk hebt gevonden dat je kunt gebruiken of dat het alsnog gelukt is om FON te activeren. Wil je laten weten wat de situatie is? Als ik je nog verder kan helpen, dan doe ik dat graag!

Reageer