Beantwoord

KPN FON code werkt niet meer op mijn mobiel

  • 7 June 2019
  • 3 reacties
  • 96 keer bekeken

Badge
Mn abonnement is veranderd op mm telefoon ik maakte gebruik van de gratis foncode
Nu werkt deze niet meer ik heb nog steeds kpn abonnement op mn mobiel
Heb alleen de mb,s verlaagt op aanraden kpn medewerker ik gebruik te weinig vanwege wifi gebruik
Maar heb het idee dat de code ook weg is iemand ervaring of tip om er weer gebruik van te maken
icon

Beste antwoord door Susan_ 9 June 2019, 15:19

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Mariandell, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Wat lastig dat je opeens geen gebruik meer kan maken van je KPN FON account.. Het kan te maken met de verlenging, zoals je het nu omschrijft. De gegevens zouden namelijk hetzelfde moeten blijven.. Heb je al getest of het weer werkt als je FON vergeet en opnieuw verbinding maakt?

Lukt dat niet, dan help ik graag verder. Dan ga ik kijken of ik het FON account kan resetten of verwijderen zodat je het opnieuw kan aanmelden. Hiervoor heb ik wel wat gegevens nodig. Zou je jouw Forum profiel willen voorzien van naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan zie ik het sneller 😉
Badge
Goedemiddag ondertussen.
Is het opgelost heel vreemd de dienst was uitgezet dus ik kon opnieuw naar 1266 smssen om nieuwe code aan te vragen
Ze hadden het waarschjnlijk uitgezet met veranderen abonnement
Bedankt voor de reactie
Reputatie 7
Badge +21
Fijn om te lezen @Mariandell! Veel plezier ermee 😉

Reageer