Beantwoord

KPN Fon in Frankrijk

• 2 augustus 2017
  • 6 reacties
  • 724 keer bekeken

Hoi,

Ik heb een kpn fon account aangemaakt en wifidelen aan staan op mijn router thuis. Nu ben ik in Frankrijk en wil ik gebruik maken van kpn fon. Ik open de app en na verloop van tijd maakt hij automatisch verbinding met een wifi netwerk van fon. Echter kan ik hier niks mee omdat ik moet inloggen op een hotspot van sfr. Hij zou het toch gewoon moeten doen? Wat doe ik verkeerd.
icon

Beste antwoord door Erik_ 9 augustus 2017, 10:46

Goed dat het in ieder geval gelukt is om de verbinding te maken 🙂 We hebben gisteren een update uitgebracht voor de Wifi app. De update is voornamelijk gericht op verbeteringen in combinatie met Android versies 4.3 en 4.4. Als jij ook een van die versies gebruikt, update dan vooral de app en kijk of het dan beter gaat met verbinden en verbinding houden.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Hollandsche, welkom terug! Je zou gewoon op internet moeten kunnen na inloggen en verbinden via de app. Het kan zijn dat je, qua afstand, net op een schakelpunt zit. Waarbij de verbinding met de Fon spot dan niet stabiel genoeg is en hij overschakelt naar een andere hotspot. Het kan ook zijn dat het een samenwerking is. Wat gebeurt er als je bij het sfr hotspot je Fon gegevens invult?
Reputatie 7
Badge +28
Is het gelukt om te verbinden, hollandscheB?
Het is gelukt om te verbinden. Ik moet echter telkens opnieuw inloggen met de kpn-fon mailadres, ook via de wifi app.
Reputatie 7
Badge +28
Goed dat het in ieder geval gelukt is om de verbinding te maken 🙂 We hebben gisteren een update uitgebracht voor de Wifi app. De update is voornamelijk gericht op verbeteringen in combinatie met Android versies 4.3 en 4.4. Als jij ook een van die versies gebruikt, update dan vooral de app en kijk of het dan beter gaat met verbinden en verbinding houden.
Ik heb android versie 7.0 dus daar zal het vast niet aan liggen. Het is ook geen ramp, maar soms wel vervelend om telkens handmatig opnieuw te moeten inloggen terwijl er een app voor zou zijn etc. In ieder geval kan ik verbonding maken indien nodig dus dat is al mooi
Reputatie 7
Badge +28
Ha, inderdaad. Met Android 7 zal dat het probleem niet zijn. Kan me voorstellen dat het wel irritant wordt op de lange duur om steeds opnieuw te moeten inloggen. Daar heb ik nu nog geen oplossing voor. Maar, ik geef je ervaring in ieder geval door ter inventarisatie. Hopelijk wordt het dan bij een verdere update van de app verholpen.

Reageer