Beantwoord

Kpn FON inloggegevens mobiel abonnement KPN opvragen

  • 12 April 2019
  • 9 reacties
  • 1062 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
Ik ben mijn wachtwoord voor kpn fon kwijt, deze was gekoppeld aan mijn 06 nummer, hoe krijg ik deze weer terug.

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Nadia 13 April 2019, 15:01

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Hey @WTK, welkom op het KPN forum. Goeie vraag. Het wachtwoord van je FON-account van je mobiele KPN abonnement is alleen via de Klantenservice op te vragen: telefoon / chat. Je ontvangt een SMS op het mobiele nummer waarmee je FON hebt geregistreerd.

Maar, nu je hier toch bent. Als je jouw forumprofiel aanvult, kan ik aan de hand van je gegevens het wachtwoord sturen. Ik hoor graag van je! 🙂
Goede middag,

Ik heb mijn klant gegevens aangepast.

Met vriendelijke groet,
W.T.Kamstra
Reputatie 7
Hey @WTK, ik heb je net de inloggegevens van FON verzonden! Binnen enkele minuten ontvang je deze per SMS op je mobiele nummer. Laat je mij hier weten dat deze goed is aangekomen? Bedankt alvast 🙂
Goeden morgen,

Ik heb het ontvangen.

Bedankt.
Reputatie 7
Yesz. bedankt voor je bevestigende bericht, dan kan ik je topic sluiten :)
Badge

Ik ben ook het wachtwoord van mijn FON-account van mijn mobiele KPN kwijtgeraakt. Kan ik ook een sms krijgen met het wachtwoord?

Reputatie 7

Hey @bacandido, hier ben je dan. Welkom op het forum. Je hebt als het goed is via sms een nieuwe code ontvangen om in te loggen op FON. Mocht je nog vragen hebben stel ze hier gerust :) 

Badge

Het werk nu. Bedankt!

Reputatie 7

Top! Dank voor je terugkoppeling :D

Reageer