Beantwoord

KPN fon ook mogelijk wanneer je geen kpn modem hebt?

• 3 juli 2017
  • 3 reacties
  • 432 keer bekeken

Badge
Ik heb sinds vandaag een sim only abo van kpn,dat is het enige tot nu toe wat ik van ze afneem.
Nu hoorde ik op het kpn fon filmpje (het ging me iets te snel)over wanneer je een kpn modem hebt etc.,ik ben voor internet op mijn pc bij Telfort.
Begrijp ik het goed dat je alleen van kpn fon gebruik kan maken wanneer je ook pc internet afneemt?
icon

Beste antwoord door Marcia_ 4 juli 2017, 14:34

Hele goede vraag, @tuf-tuf! Je kunt op onze website bij KPN WiFi zien hoe het precies werkt. Als je klikt op 'ik heb alleen mobiel', dan krijg je een stappenplan met uitleg. Je hoeft hiervoor geen vast internet bij KPN te hebben, een mobiel abonnement is genoeg. Het enige verschil is dat je met je mobiele abonnement alleen zonder kosten in Nederland gebruik kunt maken van FON Hotspots. Als je een vast abonnement hebt, kan je wereldwijd gratis gebruik maken van FON Hotspots.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +29
Hele goede vraag, @tuf-tuf! Je kunt op onze website bij KPN WiFi zien hoe het precies werkt. Als je klikt op 'ik heb alleen mobiel', dan krijg je een stappenplan met uitleg. Je hoeft hiervoor geen vast internet bij KPN te hebben, een mobiel abonnement is genoeg. Het enige verschil is dat je met je mobiele abonnement alleen zonder kosten in Nederland gebruik kunt maken van FON Hotspots. Als je een vast abonnement hebt, kan je wereldwijd gratis gebruik maken van FON Hotspots.
Badge
Dank je wel Marcia hier kan ik mee uit de voeten!
Reputatie 7
Badge +29
Heel graag gedaan!

Reageer