Beantwoord

KPN FON wachtwoord mobiel

  • 10 February 2020
  • 2 reacties
  • 29 keer bekeken

Ook ik krijg deze foutmelding en heb al drie keer gebeld met KPN 1200 nog steeds geen nieuw wachtwoord…. 

icon

Beste antwoord door Susan_ 18 February 2020, 09:08

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Ronkar, welkom op het forum. 

Excuus voor de late reactie. Is het inmiddels gelukt? Laat het me even weten, dan reset ik het wachtwoord vanaf hier voor je. :) 

Reputatie 7
Badge +21

Hi @Ronkar, ik had je al geholpen via een privébericht. Nu geef je aan dat nog 2 mobiele nummers hier problemen mee hebben. De reset gebeurt vanuit ons systeem, dus als je die twee 06-nummers nog even toevoegt aan je Forum profiel (bij persoonlijke opmerkingen) en mij een berichtje stuurt, kan ik het daar ook voor regelen!

Reageer