Beantwoord

KPN Fon wachtwoord voor mobiel kwijt

  • 18 August 2019
  • 7 reacties
  • 161 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +13
ik ben me wachtwoord voor KPN Fon van mij mobiel vergeten
kan ik een nieuwe wachtwoord krijgen
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 20 August 2019, 12:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Ik heb geen @kpn-fon.nl account of ben mijn inloggegevens kwijt
Voor KPN Wifi met Fon heb je een @kpn-fon.nl account nodig. Om dit account aan te maken of te wijzigen volg je de volgende stappen:
  1. Log in met je KPN ID op wifi.kpn.com
  2. Druk op de naam van jouw Internet en TV pakket of mobiele abonnement
  3. Je ziet je gebruikersnaam. Door op de knop [Wijzig wachtwoord] te klikken kun je een nieuw wachtwoord aanmaken
  4. Druk onder ‘wachtwoord' op [Wachtwoord wijzigen]
  5. Vul je nieuwe wachtwoord in, bevestig dit en klik op [Wijzig wachtwoord] Je wachtwoord voor KPN Wifi met Fon is nu gewijzigd.
Reputatie 7
Badge +13
Ik heb geen @kpn-fon.nl account of ben mijn inloggegevens kwijt
Voor KPN Wifi met Fon heb je een @kpn-fon.nl account nodig. Om dit account aan te maken of te wijzigen volg je de volgende stappen:
  1. Log in met je KPN ID op wifi.kpn.com
  2. Druk op de naam van jouw Internet en TV pakket of mobiele abonnement
  3. Je ziet je gebruikersnaam. Door op de knop [Wijzig wachtwoord] te klikken kun je een nieuw wachtwoord aanmaken
  4. Druk onder ‘wachtwoord' op [Wachtwoord wijzigen]
  5. Vul je nieuwe wachtwoord in, bevestig dit en klik op [Wijzig wachtwoord] Je wachtwoord voor KPN Wifi met Fon is nu gewijzigd.

hallo @Noordzee wat u beschrijft gaat over de KPN Fon voor vaste aansluiting dit geld echter niet voor KPN Fon account van alleen mobiel
Reputatie 7
Badge +28
Ok, dat is best verwarrend weergegeven op de website van KPN.

Dit vond ik ook terug. Heb je hier wat aan?


Alleen een mobiel abonnement of Sim Only

KPN Wifi HotSpots gebruiken wanneer je een mobiel abonnement hebt.
1

Stuur een SMS

SMS WIFI AAN naar 1266 vanaf de mobiele telefoon met het KPN abonnement.
2

Je ontvangt jouw inloggegevens

Je ontvangt 3 sms’jes met jouw gebruikersnaam, wachtwoord en de algemene voorwaarden..
Reputatie 7
Badge +28
Als je al bent aangemeld voor KPN-FON, dan lukt het niet via SMS.

De gebruikersnaam voor Fon bij een mobiel abonnement is het 06-nummer gevolgd door @kpn-fon.nl. Het wachtwoord kan een moderator naar je laten sms'en, zou je daarvoor jouw forumprofiel kunnen aanvullen met de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, laatste 4 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen") en het bewuste 06-nummer? Als je daarna hieronder reageert kan de moderator voor je aan de slag.
Reputatie 7
Hi @Francois, dat kan ik voor je oplossen 🙂 Ik zie dat Noordzee ook al op zoek is geweest naar de mogelijkheden, zijn laatste bericht klopt helemaal. Ik heb je de sms gestuurd met het wachtwoord, de gebruikersnaam is inderdaad het 06-nummer @kpn-fon.nl. Lukt het inloggen daarmee weer?
Reputatie 7
Badge +13
beste @Jasper het is mij gelukt
de stappen wat ik moes doen wist ik al lang als KPN held 😉
Reputatie 7
Graag gedaan!
Dat helpt zeker, maar de stappen kunnen ook behulpzaam zijn voor iemand anders die het topic tegenkomt en daarmee op weg geholpen kan worden 😉