Beantwoord

ĶPN itv blijft "KPN ID tijdelijk niet bereikbaar" aangeven.

  • 7 May 2019
  • 11 reacties
  • 1668 keer bekeken

Beste KPN-medewerker, ik kan KPN itv al aantal maanden niet meer inloggen op mijn mobiel. Ik krijg telkens weer de melding "KPN ID tijdelijk niet bereikbaar". Ik heb de app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd alleen zonder enig resultaat. Toen ik in mijn mail ging terugkijken; zag ik wel een opvallende mail op 23 januari (zie onderstaande bijlage). Mogelijk dat deze er iets mee te maken heeft. Ik zie het tv & Internet bij ons thuis wel in Mijn KPN overzicht te staan en ben ik volgens mij ook nog steeds gewoon KPN compleet. Kunnen jullie iets voor mij betekenen of aangeven hoe ik dit moet oplossen.

Bij voorbaat dank alvast.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 9 May 2019, 16:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Hoi @Mickel Leijten . Welkom op het forum en jammer dat je geen gebruik meer van de itv app kunt maken.
Dat lossen we samen vast wel op 🙂 Je kunt op verschillende manier inloggen in de app. Zowel met KPN id als met accountnummer + pincode. Zou jij die laatste optie eens kunnen proberen? Mocht je deze info niet paraat laat dan even je gegevens achter in je profiel en geef mij een seintje. 🙂
Yes, het is gelukt! Opeens viel het kwartje! Erwin, hartelijk dank voor de hulp.
Fijn om te lezen! Voor toekomstige vragen weet je mij te vinden! Fijn weekend. 🙂
Reputatie 2

Hier ook dat probleem. Nee, geen abb nr en pincode bij de hand.

Hoi @Vinci69 . Deze gegevens kun je opvragen door in te loggen in je MijnKPN 

Reputatie 2

Bedankt. Gelukkig werkt het nu weer maar zal deze info bewaren voor het geval dat... 

Hier hetzelfde probleem op iPad. Wachtwoord aangepast, daarnaast geprobeerd in te loggen met abonnementnummer en pincode, maar we krijgen voortdurend dat de KPN ID tijdelijk niet bereikbaar is. Wat nu?

Hoi @FJ_64 . Met welke browser werk jij? En zit je op je eigen netwerk? 

Browser is Safari op Ipad en ik zit op een eigen netwerk.

Al cookies gewist in je browser? Ik heb dat ook af en toe in het zusje van Safari, nml Firefox. Dat lukt inloggen op KPN iTV ook ineens niet meer. (Windows pc)

Dat werkt helaas niet. Krijg de melding dat de  inloggevens onjuiat zijn.