Beantwoord

KPN spotify premium 1500 = spotify free?

• 29 april 2018
  • 3 reacties
  • 141 keer bekeken

Ik heb in augustus 2016 een tweejarig KPN abonnement afgesloten en betaal €9,99 per maand voor KPN spotify premium 1500, maar krijg daarvoor een Spotify free abonnement. Voorheen had ik geen reclame tussendoor. Is er iets gewijzigd met mijn instellingen?.
icon

Beste antwoord door Susan_ 2 mei 2018, 09:51

Hoi Cruz van Santen, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
Het kan soms gebeuren dat een account onterecht wordt ontkoppeld en wordt teruggezet naar Spotify Free. Dat is bij jou ook het geval geweest, alleen zie ik dat vandaag ook alweer een nieuw account gekoppeld is aan Spotify Premium, klopt dat? Dan is het probleem denk ik al opgelost voor je 🙂 Mocht dat niet zo zijn hoor ik graag van je!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Cruz van Santen, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!
Het kan soms gebeuren dat een account onterecht wordt ontkoppeld en wordt teruggezet naar Spotify Free. Dat is bij jou ook het geval geweest, alleen zie ik dat vandaag ook alweer een nieuw account gekoppeld is aan Spotify Premium, klopt dat? Dan is het probleem denk ik al opgelost voor je 🙂 Mocht dat niet zo zijn hoor ik graag van je!
Beste Susan,
Inmiddels is het geregeld. Dank voor het beantwoorden.
Groeten,
Cruz
Reputatie 7
Badge +20
Top, goed om te horen! Bedankt voor je reactie 😉 Mocht je ooit nog andere vragen hebben weet je ons te vinden.

Reageer