Beantwoord

KPN voicemail app

  • 8 september 2016
  • 6 reacties
  • 171 keer bekeken

Ik probeer mijn voicemail te beluisteren via de KPN voicemail app. Helaas lukt dit niet omdat er aangegeven wordt dat ik door een storing niet naar mijn voicemails kan luisteren. Op internet kan er nergens wat vinden over een recente storing dus ik vraag mij af wat er dan wel aan de hand is.
icon

Beste antwoord door hrh 8 september 2016, 22:47

Heeft de app eerder wel gewerkt? Kom je van Hi oorspronkelijk? Ik heb mijn voicemail app net gecheckt, en deze werkt prima. Welke foutmelding krijg je precies?
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Heeft de app eerder wel gewerkt? Kom je van Hi oorspronkelijk? Ik heb mijn voicemail app net gecheckt, en deze werkt prima. Welke foutmelding krijg je precies?
Ja voorheen werkte de app prima. En ja ik kom van Hi. Er staat dat door een storing mijn gegevens niet op gehaald kunnen worden en dat ik het later opnieuw moet proberen.
Reputatie 7
Badge +12
Heb je al geprobeerd opnieuw in te loggen? Geeft de app dan dezelfde melding?
Zal ik eens proberen. M'n wachtwoord en gebruikersnaam staan altijd al ingevuld, dan hoef ik alleen m'n toegangscode te geven. Maar ik zal dat eens uitzetten en opnieuw inloggen.
Gelukt! Bedankt voor je hulp.
Reputatie 7
Badge +12
Fijn. Geniet van je app.

Reageer