Beantwoord

KPN wifi call geen geluid

  • 12 June 2019
  • 5 reacties
  • 544 keer bekeken

Hi,
Bij zowel mijn vrouw als bij mij (beide KPN mobiel 1x prive en 1x zakelijk) werkt wifi call niet naar behoren. Soms werkt het maar regelmatig start het gesprek maar is er geen inkomende of uitgaande spraak naar de wifi-beller. Ik zie de seconden lopen (gesprek opgebouwd) maar hoor niets.
Ik heb laatste updates van Iphones gedraaid (12.3.1). Ik heb ExperiaBox (v9) gereset (stroom 20 sec er af). Beide geen verbetering.
Wat kan ik hier nog meer aan doen? Dit is voor ons niet werkbaar. Dank.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 25 June 2019, 14:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Beste Bas,

Op 24 mei heb ik ook de ios 12.3.1 geinstalleerd en sindsdien heb ik wifi problemen. Vanaf een paar meter van de experiabox valt de wifi weg. Heb je dit toevallig ook?

Voor deze update had ik geen problemen. Een apple winkel lacht me weg met dat de wifi ontvanger vervangen moet worden voor 90 euro. Geloof er niks van.

Om gek van te worden!

Wie heeft de oplossing? Heb vrijwel alles al geprobeerd!
Reputatie 7
Badge +30
Welkom op het forum, Bas! Merk je ook problemen met wifi in het algemeen? En, als je wifi bellen uitzet, werkt regulier bellen dan wel goed?

Denninho, jij ook welkom. Je ervaart dit alleen op je iPhone? Niet op andere apparaten?
Reputatie 7
Badge +30
Jullie hebben niet meer gereageerd, dus ik ga ervan uit dat het probleem is verholpen 🙂 Zo niet, dan zie ik jullie graag terug.
Sorry, heb geen melding gezien dat er iemand had gereageerd.

Laatste week geen storingen meer gehad.

  • problemen met wifi in algemeen niet - althans niet merkbaar - soms even minder maar dat is denk ik niet zo gek.
  • wifi-bellen uitzetten thuis lukt, thuis alleen zeer slecht 4G bereik in nieuwbouwwijk (2135VC-10), dus daarom is wifi-bellen een uitkomst.
  • Op kantoor ook wifi-bellen, daar eigenlijk nog nooit storing gehad
  • Wij hebben allebei een Iphone
dank Bas
Reputatie 7
Badge +30
Geen probleem, Bas, het komt soms voor dat de notificatiemails niet (goed) binnenkomen. Daarom doen we dan ook een antwoord markeren zoals ik deed, in de hoop dat je daar dan wel de notificatie van krijgt :)

Goed om te horen dat het de laatste week goed ging. Met wat je verder beschrijft over de wifi lijkt dat me op zich in orde. Het feit dat je verder wel kunt wifi bellen geeft aan dat de instellingen aan onze kant ook in orde zijn. Dan heb ik op dit moment niet direct verdere stappen die we kunnen doen. Mocht het probleem nou weer voorkomen, kom hier dan terug. Dan kan ik op dat moment verder kijken, en dit eventueel uitzetten bij de technische dienst.