Beantwoord

KPN wifi fon werkt niet

  • 11 August 2019
  • 1 reactie
  • 199 keer bekeken

Ik wil gebruik te maken van de KPN WiFi Hotspots/Fon. Als ik mijn gegevens probeer op te vragen door "WiFi Aan" te verzenden naar 1266 dan krijg ik onderstaande SMS terug.

"Beste klant,

helaas kunnen wij uw aanvraag voor KPN WiFi niet verwerken. Neem voor meer informatie over uw accountgegevens contact op met de klantenservice via 1200.

Mvg, KPN"

Wat kan/moet ik doen? Wifi Fon staat wel aan in mijn KPN.
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 13 August 2019, 15:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Hallo @Grom, welkom op het forum. Als je WiFi Fon al aan hebt staan klinkt de reactie op de sms mij wel logisch in de oren. Door 'WiFi aan' te sms'en probeer je je namelijk opnieuw aan te melden, als je al aangemeld bent kan dat niet. De gebruikersnaam voor Fon bij een mobiel abonnement is het 06-nummer gevolgd door @kpn-fon.nl. Het wachtwoord kan ik naar je laten sms'en, zou je daarvoor jouw forumprofiel kunnen aanvullen met de postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contractant, laatste 4 cijfers van de IBAN (bij "Persoonlijke opmerkingen") en het bewuste 06-nummer? Als je daarna hieronder reageert kan ik voor je aan de slag.