Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Vraag

Kpn wifi, fout bij het verbinden met de hotspot

Vandaag de nieuwe KPN WIFI app geinstalleerd.?
Bij een hotspot krijg ik de volgende melding:
KPN WIFI (504) Er is iets fout gegaan bij het verbinden met deze hotspot

Admin: Titel aangevuld ivm vindbaarheid

102 Reacties

Reputatie 3
Badge +2
Ook ik ervaar dit probleem nadat ik de nieuwe app heb geïnstalleerd..
Reputatie 3
Badge +2
Hoor net via een chatsessie van KPN dat er meerdere meldingen binnenkomen van genoemd probleem.
Taz32 schreef:

Hoor net via een chatsessie van KPN dat er meerdere meldingen binnenkomen van genoemd probleem.

Kan het zijn dat er net een bepaalde Hotspot is met een slechte verbinding.
Reputatie 3
Badge +2
Nee. Ik zie ook de fon hotspots niet op de kaart.
Reputatie 3
Badge +2
Beste KPN wat is hier aan de hand. Ik heb dit probleem ook. Net update 2.1..1. geïnstalleerd. Probleem is hiermee niet verholpen.
Reputatie 3
Badge +2
Net update 2.1..1. geïnstalleerd. Probleem is hiermee niet verholpen.
Reputatie 6
Badge +22
Balen dat het niet goed werkt! 😞 We krijgen inderdaad meer meldingen over KPN WiFi. Het is me nog niet duidelijk of de klachten hetzelfde zijn. @Taz32: jij krijgt ook foutcode 504?

De losse "KPN WiFi"-netwerken worden inderdaad niet meer op de kaart weergegeven. Ik vraag na of dit een bewuste wijziging is of een probleem. Kunnen jullie eens proberen uit te loggen, vervolgens in te loggen terwijl je verbonden bent met 4G?

@peter54: Ik ontvang graag nog de gegevens van jouw aansluiting, daarmee controleer ik of de accountgegevens van KPN WiFi goed staan. Reageer je op mijn privébericht

@Taz32: Onder jouw account kan ik de gebruikersnaam van KPN WiFi niet uitlezen. Dat is meestal een probleem aan onze kant maar ik wil graag wat voorbeelden doorsturen naar de technische dienst. Kun jij ook op mijn privébericht reageren? Alvast bedankt!
Reputatie 3
Badge +2
Ja foutcode 504
krijg ook steeds error 504, begin genoeg te krijgen van hotspot gedoe...als dat zo doorgaat gooi ik de zwik er weer af
Reputatie 6
Badge +23
Joran is er vandaag niet, vandaar dat ik hier reageer.

Peter, dank voor je gegevens. Ik zie geen rare dingen hier. Je account is in orde, er is niets geblokkeerd. Gebaseerd daarop zou het moeten werken.

De foutcode 504 geeft aan dat er een time out optreedt tijdens het maken van de verbinding. In de meeste gevallen is dit dan een kwestie van niet kloppende inloggegevens. Vandaar toch de vraag: jullie weten zeker dat de wachtwoorden die je gebruikt kloppen?

Kunnen jullie wel inloggen op een ander Fon-punt? En wat gebeurt er als je probeert in te loggen via kpn.portal.fon.com?
Reputatie 3
Badge +2
Inloggen op Fon hotspots gaat niet. Zelfs niet op het eigen Fon hotspot thuis.

Op de oude app werkte alles naar behoren.

En ja, de wachtwoorden zijn het zelfde.
Erik_ schreef:

Joran is er vandaag niet, vandaar dat ik hier reageer.

Peter, dank voor je gegevens. Ik zie geen rare dingen hier. Je account is in orde, er is niets geblokkeerd. Gebaseerd daarop zou het moeten werken.

De foutcode 504 geeft aan dat er een timeout optreedt tijdens het maken van de verbinding. In de meeste gevallen is dit dan een kwestie van niet kloppende inloggegevens. Vandaar toch de vraag: jullie weten zeker dat de wachtwoorden die je gebruikt kloppen?

Kunnen jullie wel inloggen op een ander Fon-punt? En wat gebeurt er als je probeert in te loggen via kpn.portal.fon.com?

erik,

Wat moet ik zien wanneer ik op deze link klik.
Wanneer ik op kpn.portal.fon.com klik zie ik een lege pagina met een slotje boven in. Is dit de bedoeling?

Kan het een optie zijn om de app te verwijderen en opnieuw te installeren?
Groet,

peter.
Reputatie 3
Badge +2
Kom op KPN. Los dit op.
Reputatie 3
Badge +2
Los het op.
Reputatie 3
Badge +2
Dit bericht krijg ik als ik bij een FON-hotspot sta:

wanneer ik inlog bij:
"Kunnen jullie wel inloggen op een ander Fon-punt? En wat gebeurt er als je probeert in te loggen via kpn.portal.fon.com?"
idem slotje en lege pagina....
Matthijsvdbos schreef:

wanneer ik inlog bij:
"Kunnen jullie wel inloggen op een ander Fon-punt? En wat gebeurt er als je probeert in te loggen via kpn.portal.fon.com?"
idem slotje en lege pagina....

Bij mij ook lege pagina met slotje erboven.
Gisteravond de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
Nog steeds foutmelding
klopt, ook app verwijderd en opnieuw instap...blijft hetzelfde...
oke,
Wie heeft er een oplossing. Of zijn mijn verwachtingen te hoog of ziet ik toevalligerwijs in een voor KPN slechter gebied?

Peter
Ik zit postcode 25xx
Reputatie 3
Badge +2
Ik in 65XX
Ik zit in 76xx
Bij inloggen krijg ik foutcode 504, terwijl ik vogens info op mijniphone6 wel verbinding heb met hotspot.
Echter kan geen informatie ontvangen

Admin: topic samengevoegd met bestaande topic over hetzelfde onderwerp

Reageer