Vraag

Kpn wifi, fout bij het verbinden met de hotspot



Toon eerste bericht

122 reacties

Reputatie 4
Badge +4
Taz32 schreef:

Joran schreef:

Jammer om te lezen dat jullie nog steeds problemen ervaren met Fon 😞 Sinds versie 2.1.1 zou foutcode 504 minder voor moeten komen, ik begrijp dat dit bij jullie niet het geval is. We blijven alle feedback doorgeven. In september verwachten we de volgende update. Ik hoop dat daarin deze verbindingsproblemen worden opgelost.



Beste Joran,

Praat ons eens bij over de actuele status.



@Joran,

Nogmaals het verzoek om ons bij te praten over de actuele status.

Alvast bedankt.
Reputatie 4
Badge +1
Misschien reageert KPN niet meer omdat ze allemaal op FON zitten? ??
Reputatie 4
Badge +4
Best irritant dat KPN (moderators) niet reageert.
Denk dat ze bezig zijn met een Sinterklaas surprise voor ons..........Een goed werkende FON voor iedereen 😉
Reputatie 4
Badge +1
Ozzy74 schreef:

Denk dat ze bezig zijn met een Sinterklaas surprise voor ons..........Een goed werkende FON voor iedereen 😉


Jij gelooft zeker nog in Sinterklaas? ?
Overigens ...... FON komt toch ook uit Spanje ?? ?
Reputatie 7
Badge +14
Dag allen. Excuses voor de lange radiostilte.

Nog geen doorbraak van het ontwikkelaars front. We blijven ze aanschrijven.

Vooralsnog een sprankje hoop. Namelijk de orginele FON app. Niet van KPN maar van Fon zelf. Je kunt hier inloggen met de gegevens van je KPN app. Hiermee zou je goede resulataten moeten halen.

Voor iOS:
https://itunes.apple.com/nl/app/fon-for-members/id478267641?mt=8

Voor Android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.oakley.fon&hl=nl

Laat me jullie ervaringen weten. Ik zal de feedback weer doorgeven aan onze ontwikkelaars.


Reputatie 4
Badge +4
@Erwin_

Bedankt. Ga het uitproberen.
Beste Erwin,


Dat sprankje hoop........hebben jullie mij op 10 november op de chat al voorgeschoteld en heb ik moeten constateren dat dit ook niet werkt !! (bij mij althans)..........en dit uiteraard ook gemeld, maar daar op kreeg ik geen enkele reactie.......



Praten jullie daar nu echt allemaal langs elkaar heen ??????? Dit word nu echt wel een heel eindeloos triest verhaal hoor
Reputatie 4
Badge +1
Ja hoor, kijk alleen maar naar die recensies in de Appstore.
Wie inspireert hier wie om de klanten met zulke troep op te zadelen. Nemen jullie niet eens de moeite om iets zelf uit te proberen?
Zolangzamerhand mogen jullie je klanten i.p.v. abonnementsgeld te laten betalen, salaris gaan geven!
Reputatie 7
Badge +14
Ai. Ik had goede hoop omdat de 'oude' kpn app daarop gebasseerd is. Had je de oude/andere apps wel van je telefoon verwijderd? ( Ik vermoed van wel maar moet het even vragen zodat ik goede feedback kan doorsturen naar de implementatie mensen ). Dit is om conflicten te voorkomen.
Laat maar weten en dan geef ik door dat dit helaas ook geen succes is.
Erwin_ schreef:

Ai. Ik had goede hoop omdat de 'oude' kpn app daarop gebasseerd is. Had je de oude/andere apps wel van je telefoon verwijderd? ( Ik vermoed van wel maar moet het even vragen zodat ik goede feedback kan doorsturen naar de implementatie mensen ). Dit is om conflicten te voorkomen.
Laat maar weten en dan geef ik door dat dit helaas ook geen succes is.



Erwin die feedback had allang doorgegeven moeten zijn want ik, en ik vermoed vele andere hebben dit namelijk al gedaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en doorgeven Dus je komt met totaal onzinnige oplossingen aanzetten die allang zijn uitgeprobeerd. Enige juiste wat jullie kunnen doen is zsm een goed werkende app aanbieden en niet met allerlei noodoplossingen komen.
Reputatie 7
Badge +14
Ongetwijfeld is dit daar al gemeld, Ozzy. Ik heb namens de aanwezigen in dit topic wedermaal een bericht gestuurd waarin ik aangeef dat deze app ook niet zaligmakend is.
Het blijft opmerkelijk aangezien deze app de basis heeft gevormd voor onze 'oude' app. En dit is tevens iets dat die afdeling verbaasd.
De status nu? Ik heb jullie ergernissen en issues doorgestuurd. Er staat momenteel nog geen verbetering of nieuwe implementatie op de kaart. Dat is het antwoord.

Ik weet dat je meer mag verwachten maar dit is de stand van zaken zoals die nu is. Ik ga dat niet mooier maken. Zodra er meer nieuws is laat ik het weten.
Reputatie 4
Badge +1
@Erwin_ het is misschien maar een idee, maar waarom testen jullie die dingen niet lekker zelf voordat je je klanten weer met een zinloze opdracht het riet instuurt?
Die eigen app van Fon, kan ik niet eens met het KPN-fon account inloggen (op jullie aanraden heb ik indertijd het KPN-fon account laten vervallen en opnieuw aangemaakt)..
Het laatste account kan ik dus alleen op KPN-fon inloggen! Ik krijg echter zelden een werkende verbinding 😠
Reputatie 4
Badge +1
Nog even ter herinnering :
-Jullie moeten een werkend product leveren.
-Wij zijn (nog) betalende klanten, géén personeel!
Het heeft waarchijnlijk geen zin, maar ik heb dit probleem ook, foutmelding 504 op mijn oude iphone 5. Ik ben vaak in Engeland, vroeger werkte het prima direct aansluiting op BT-fon, maar na het installeren van de nieuwe app is dat niet meer het geval. KPN, waarom hebben jullie gekozen voor een versechtering van jullie service?
Reputatie 7
Badge +14
Ik snap de terughoudendheid . En die is ook zeker niet onterecht. Helaas.

Toch zou je die app van FON zelf een kans kunnen geven. Het gekke is dat de ervaringen heel grillig zijn. De één heeft er baat bij en kan op de oude voet verder. De ander geeft aan dat het alleen maar erger is geworden.
Garanties heb ik niet. Maar dat is evident door wat er al besproken is.
En zo zijn we weer een maand verder........en KPN laat zijn klanten maar weer wachten en wachten en wachten.....We worden totaal niet serieus genomen door die arrogante club 😡

Bekende K.. smoesjes dat ze er mee bezig zijn en die info is doorgegeven aan de technici bla bla bla die ken ik nu ook wel. Kom toch eens met een oplossing !!! Kijk eens hoelang dit nu al duurt...dit kan echt niet !!!!
Helemaal mee eens. KPN maak nou eens een goede FON app die op alle toestellen naar behoren hoort te werken. Ook ik krijg de foutmelding 504 maar ook de http://connectivitycheck.gstatic.com/generate_204 melding. KPN Wifi app verwijderen en opnieuw downloaden helpt niet,wifi netwerk vergeten van FON helpt ook niet,echt waardeloos die vernieuwde KPN Wifi app!!!. Op mijn oude account hier heb ik met Joran van KPN er al vaak gehad over de FON problemen maar helaas het werkt nog steeds niet goed!!!!!!.
Reputatie 2
KPN nog even een paar weken wachten met de oplossing, dan zijn we een jaar verder sinds de update van 23 maart 2017 waarna Fon niet meer werkte bij een hoop klanten gezien alle reacties.
Ik schreef het 6 maanden geleden al: "Ze zijn dus al bijna een half jaar bezig om dit te herstellen en hou er maar rekening mee dat het minstens nog een half jaar gaat duren KPN kennende."

satfun51 Helper 43 reacties 6 maanden geleden
Beste M.B, je bent echt niet de enige! Sinds KPN op 23 maart de nieuwe Fon app lanceerde werkt het niet meer. Ze zijn dus al bijna een half jaar bezig om dit te herstellen en hou er maar rekening mee dat het minstens nog een half jaar gaat duren KPN kennende.
Lees het volgende maar:
https://forum.kpn.com/internet-9/mijn-kpn-fon-app-logt-mij-thuis-niet-automatisch-in-elders-wel-435338
https://forum.kpn.com/internet-9/kpn-fon-inloggen-lukt-niet-435698
https://forum.kpn.com/internet-9/problemen-met-kpn-fon-foutcode-504-435694
https://forum.kpn.com/internet-9/kpn-fon-maakt-wel-verbinding-maar-werkt-niet-431594
https://forum.kpn.com/internet-9/veel-problemen-met-kpn-fon-435366
https://forum.kpn.com/internet-9/inloggen-kpn-fon-lukt-niet-435031
https://forum.kpn.com/mobiele-diensten-18/kpn-wifi-fout-bij-het-verbinden-met-de-hotspot-434228
https://forum.kpn.com/internet-9/nieuw-kpn-fon-wachtwoord-krijgen-434706
https://forum.kpn.com/apple-iphone-ipad-21/nieuwe-kpn-wifi-app-functioneert-niet-op-iphone-6-431543

Lees ook maar eens de reacties in de Playstore vermeld bij de "nieuwe" app:

https://play.google.com/store/apps/details?id=nl.kpn.hotspot

We hebben het dus wel over KPN!!!!
Reputatie 4
Badge +1
Niet te geloven. ....... ik zie geen 504 fout meer !!! ?
Ohh wacht even, ze noemen het nu fout 909 ???

Ik krijg ook steeds foutmeldingen bij het verbinden met de KPN Hotspots. Ligt dit aan KPN? Ik heb speciaal een kpn abonnement genomen zonder databundel om dan via de Wifi hotspots te kunnen internetten maar het werkt na 6 maanden nog steeds niet....
Reputatie 1
KPN is constant de software van iets aan het veranderen eerst de fon app toen de V10 router en altijd slechter niet beter.... KPN blijf AUB van de software af als het werkt en als het verbetert moet worden nee dan goede programmeurs in dienst want dit werkt niet.

Reageer