Beantwoord

KPN WiFi Inloggegevens niet bekend

Ik probeer gebruik te maken van de KPN WiFi Hotspots maar het lukt mij niet om de inloggegevens op te vragen en met mijn KPN ID werkt het inloggen ook niet. Als ik mijn gegevens probeer op te vragen door "WiFi Aan" te verzenden naar 1266 dan krijg ik onderstaande SMS terug.

"Beste klant,

helaas kunnen wij uw aanvraag voor KPN WiFi niet verwerken. Neem voor meer informatie over uw accountgegevens contact op met de klantenservice via 1200.

Mvg, KPN"

Als ik op een hotspot probeer in te loggen met mijn KPN ID dan krijg ik onderstaande melding.

"Foutcode 10: de door jou ingevulde inloggegevens zijn bij ons niet bekend. Heb je de goede gegevens ingevuld? Probeer het nog eens."

Inmiddels heb ik al verschillende onderdelen van de klantenservice gesproken over dit probleem maar ze lijken allemaal niets met dit probleem te kunnen. Ze dragen steeds dezelfde niet werkende oplossingen aan om mij vervolgens door te verwijzen van het kastje naar de muur.

Ik heb hier op het forum verschillende mensen gezien met hetzelfde of een vergelijkbaar probleem en deze werden hier op het forum zo te zien wel verholpen. Ik hoop daarom dat jullie mij kunnen helpen.

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Susan_ 11 april 2018, 12:33

Via een privébericht heb ik de gegevens ontvangen en de gegevens opgestuurd. Hiermee is het probleem van DP0312 opgelost! 🙂

Bekijk origineel

22 reacties

Reputatie 7
Badge +23
Welkom op het forum @Terminator.T2! Goed dat je het meldt. Als KPN Fon al aangezet is bij jouw mobiele abonnement dan kan het zijn dat je die SMS als reactie krijgt. Dus mijn vermoeden is, is dat het al aan staat. De gebruikersnaam zal 06-nummer@kpn-fon.nl zijn. Ik kan een nieuw wachtoord voor je regelen. Je ontvangt zo een privébericht van me. Reageer je daarop?
Paul_ schreef:

Welkom op het forum @Terminator.T2! Goed dat je het meldt. Als KPN Fon al aangezet is bij jouw mobiele abonnement dan kan het zijn dat je die SMS als reactie krijgt. Dus mijn vermoeden is, is dat het al aan staat. De gebruikersnaam zal 06-nummer@kpn-fon.nl zijn. Ik kan een nieuw wachtoord voor je regelen. Je ontvangt zo een privébericht van me. Reageer je daarop?

Dankzij Paul zijn hulp kan ik nu gebruik maken van de KPN hotspots. 😎
Reputatie 7
Badge +23
Yes! Fijn dat het is opgelost. 🙂

Als er nog eens vragen zijn dan weet je ons te vinden!
@Paul_ hoi Paul, ik zit met hetzelfde probleem. Heb vandaag in 2 uur tijd 5 verschillende mensen aan de telefoon gehad bij kpn. Ben jij echt de enige die dit kan fixen?

Ik hoor het graag!
Groetjes Linda
Reputatie 7
Badge +27
Welkom Linda! Paul is gelukkig niet de enige die dit kan fixen 😉 Jij krijgt dezelfde sms terug als de topicstarter? Dan kan ik de code aan deze kant resetten. Reageer op mijn privébericht en ik help je verder!
Reputatie 7
Badge +27
Beetje late reactie van mij, maar de code is zondag gereset en het werkt weer 🙂
Klopt Koran, het werkte gelijk! Nog bedankt!
Hi,

Ik zit ook mer hebt probleem dat ik op basis van een 06 nr een account heb aangevraagd via 1266 voor mijn ouders. Kan iemand het Ww resetten?
Reputatie 7
Badge +27
Voor @Babsmenno is het probleem ook opgelost met een reset.
Ook voor mij hetzelfde probleem.

Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor KPN WiFi niet verwerken. Neem voor meer informatie over uw accountgegevens contact op met de klantenservice via 1200. Mvg, KPN

Kan iemand mij helpen?

Bvd
Reputatie 3
Badge +3
Hi Pieter26, Welkom op het forum en je bent in het juiste topic terecht gekomen. Ik help je graag verder. Ik stuur je zo een privébericht. Wanneer je mij een reactie stuurt kom ik in actie! 🏃🏼
Reputatie 3
Badge +3
Pieter26 schreef:

Ook voor mij hetzelfde probleem.

Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor KPN WiFi niet verwerken. Neem voor meer informatie over uw accountgegevens contact op met de klantenservice via 1200. Mvg, KPN

Kan iemand mij helpen?

Bvd

Hey Pieter, Bedankt voor je privébericht! Goed om te horen dat het probleem is verholpen.
Hallo,

Ook ik heb deze melding per SMS ontvangen. Kunnen jullie mij verder helpen.

Betreft twee mobiele nummers. Van mij en mijn vrouw.
Mvg,
Ralph 5
Reputatie 7
Badge +23
Hoi @Runner780, ik kan je hier vast en zeker bij helpen door je een SMS te sturen met een nieuw wachtwoord. Daar heb ik wel wat gegevens voor nodig. Reageer je op m'n privébericht?
Reputatie 7
Badge +23
@Runner780 heeft via een privébericht laten weten dat de wachtwoorden binnen zijn. 🙂
Hallo,

Ik krijg dezelfde melding per SMS:

Kunnen jullie mij verder helpen?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi DP0312, welkom op het Forum!
Ik zal meteen even kijken of ik je hierbij kan helpen! Daar heb ik wel wat gegevens voor nodig. Reageer je op m'n privébericht?
Reputatie 7
Badge +19
Via een privébericht heb ik de gegevens ontvangen en de gegevens opgestuurd. Hiermee is het probleem van DP0312 opgelost! 🙂
Ik krijg ook deze melding

Kan je me helpen
Reputatie 7
Badge +15
Ik heb een nieuw wachtwoord gestuurd, Johnny. Dit krijg je binnen via SMS. Dit zou binnen 24 uren moeten gebeuren.
Laat je me weten of het met die combinatie wel werkt?
Hii mijn kpn wifi werkt ook niet als ik een sms stuur krijg ik dit bericht binnen “ Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor KPN WiFi niet verwerken. Neem voor meer informatie over uw accountgegevens contact op met de klantenservice via 1200. Mvg, KPN “ kunnen jullie mij hiermee helpen?
Reputatie 7
Badge +19
@Gizem, ik heb jouw reactie in een eigen topic gezet. We zullen hier zo snel mogelijk op antwoorden!

Reageer