Beantwoord

kpnvelig

• 13 maart 2014
  • 2 reacties
  • 2051 keer bekeken

ik heb KPN Veilig aangezet en heb ook een sms gekregen met de mededeling dat binnen 3 uur een sms met abonnementscode komt. ik wacht nu al bijna 24 uur en nog steeds niets

icon

Beste antwoord door Shugosha 13 maart 2014, 13:04

Is de toestelveilig App al reeds geinstalleerd? Daar zou een knop "Info" moeten zijn waar ook de abonnementscode te vinden is.  Mocht het niet lukken dan kan er nog contact worden opgenomen met de technische dienst die te bereiken is via de helpdesk op 0800-0105 om zodoende de abonnementscode opnieuw te laten sturen :)

Bekijk origineel

2 reacties

dat is het nu juist. Daar staat alleen een streepje en geen code. Hoe kan dat ook als ik geen code in voer. tot zolang is het gewwon een app die gedownload is. Ik krijg geen sms met die code die ik in de app in kan voeren om te activeren

Bedankt overigens voor je reactie! 

Reputatie 7
Badge +12
Is de toestelveilig App al reeds geinstalleerd? Daar zou een knop "Info" moeten zijn waar ook de abonnementscode te vinden is.  Mocht het niet lukken dan kan er nog contact worden opgenomen met de technische dienst die te bereiken is via de helpdesk op 0800-0105 om zodoende de abonnementscode opnieuw te laten sturen :)

Reageer