Beantwoord

Krijg geen nieuwe voicemails binnen in de KPN voicemail App

• 4 februari 2016
  • 10 reacties
  • 639 keer bekeken

Sinds Hi over is gegaan naar KPN werkt de voicemail app niet meer en komt er geen enkele voicemail binnen in de KPN voicemail app.
Zoeken op het forum levert mij eigenlijk geen antwoorden op, want bij elke oplossing die ik tot op heden gevonden heb op het forum lijkt er iets vanuit KPN omgezet te moeten worden om er weer voor te zorgen dat voicemails binnen komen in de Voicemail App.

Zouden jullie dit ook voor mij kunnen fixxen? Waar ligt het probleem eigenlijk dat bij veel mensen de voicemails niet binnen komen en kan het niet centraal opgelost worden?

Groetjes,

Robert
icon

Beste antwoord door Koen_1 13 februari 2016, 12:52

Hoi Robert,

Aangezien ik geen reactie op m'n privébericht heb ontvangen ga ik ervan uit dat je het probleem inmiddels hebt opgelost. Als er in de toekomst iets is weet je ons te vinden :)

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Heb je sinds de overgang naar KPN je abonnement verlengt/vernieuwd? De voicemail app werkt alleen bij oude HI abonnementen namelijk. Als je dat verandert, sinds de overgang, wordt het 'vanzelf' een KPN abonnement. En die hebben geen voicemail-app. Ofwel; KPN heeft geen voicemail-app en HI had dat wel.

Aha, dan is dat het. Heb inderdaad begin september verlengd(al werkte het in die tussentijd ook niet).
Jammer dat er geen mogelijkheid meer is. Zijn er plannen vanuit KPN om dit weer werkend te krijgen? Wat is de reden dat dit wel via Hi aangeboden werd, maar niet vanuit KPN?
Reputatie 7
Badge +30
Zulke plannen worden wel besproken. Echter werkt de app m.i. ronduit slecht, en is het voor mij geen probleem dat de app niet werkt. Ik zie liever een implementatie zoals Visual Voicemail

Robin
Reputatie 7
Ach, met één druk op de knop (bij mij de 1) kun je je berichten beluisteren. Zet ze altijd op speaker. ... als ik voicemail aan heb staan, want meestal staat ie uit. Moet me anders zo haasten de telefoon op te nemen. Ik kan altijd terugbellen a.d.h.v. de nummerweergave.

En men kan me altijd sms-en.

Vind het gebruik van voicemail, met al die verschillende meldteksten, ook lastig.

Voicemail aan/uit zetten:

aan: bel 12331

uit: bel 12339

Reputatie 7
Badge +21
Dag Robert, welkom op het forum!

Vervelend dat er geen voicemails meer bij je binnenkomen in de KPN voicemail app.

Stuur me een reactie op m'n privébericht en ik help je dit op te lossen!

Reputatie 7
Badge +21
Hoi Robert,

Aangezien ik geen reactie op m'n privébericht heb ontvangen ga ik ervan uit dat je het probleem inmiddels hebt opgelost. Als er in de toekomst iets is weet je ons te vinden :)

Reputatie 7
Badge +20

PeterG schreef op 4 feb '16 om 12:16u

Heb je sinds de overgang naar KPN je abonnement verlengt/vernieuwd? De voicemail app werkt alleen bij oude HI abonnementen namelijk. Als je dat verandert, sinds de overgang, wordt het 'vanzelf' een KPN abonnement. En die hebben geen voicemail-app. Ofwel; KPN heeft geen voicemail-app en HI had dat wel.

Niet een idee om dan die app weer actief te maken? Maar dan bij KPN? Of is dit weer achterhaalt? :)

"Aangezien jij gemigreerd bent van Hi naar KPN is de optie bij jou nog wel aanwezig in het systeem, maar stond deze door de migratie niet meer goed ingesteld. Ik heb het zojuist door een collega van de technische dienst weer correct laten instellen op je nummer! Als je je toestel even opnieuw opstart zouden voicemails weer binnen moeten komen in de app"

Het zou dus weer moeten werken aldus dit privé berichtje. Heb nog geen telefoontje gemist, dus nog niet kunnen testen. Ik houd het even in de gaten
Reputatie 7
Badge +20

reprobert schreef op 20 feb '16 om 22:44u
"Aangezien jij gemigreerd bent van Hi naar KPN is de optie bij jou nog wel aanwezig in het systeem, maar stond deze door de migratie niet meer goed ingesteld. Ik heb het zojuist door een collega van de technische dienst weer correct laten instellen op je nummer! Als je je toestel even opnieuw opstart zouden voicemails weer binnen moeten komen in de app"

Het zou dus weer moeten werken aldus dit privé berichtje. Heb nog geen telefoontje gemist, dus nog niet kunnen testen. Ik houd het even in de gaten

Kan ik die app ook gebruiken? Ik heb niet bij Hi gezeten, maar zit nu bij KPN. Of lukt het bij mij niet? :)

Reputatie 7
Badge +30
Nee, Dennis dat kan niet.

Reageer