Beantwoord

Langere rinkeltijd bij voicemail

  • 27 November 2019
  • 3 reacties
  • 95 keer bekeken

@Paul_Ik kamp nu ook met dit probleem, contact opgenomen met klantenservice (chat) maar daar heeft het nog bij gewerkt. Is dit nog zo op te lossen?

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 1 December 2019, 19:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @bjornekkel, welkom! Het is me niet helemaal duidelijk wat je bedoelt. Er zijn eigenlijk twee opties: óf een rinkeltijd van 20 seconden tot de voicemail óf een ‘eeuwig durende’ rinkeltijd zonder voicemail. Die duurt niet tot in den einde, maar wel heel erg lang. 

@Marcia_ Klopt. Ik heb het inmiddels opgelost door een shortcode in te voeren. Die wist alle doorschakelingen. (ik dacht #200*) Ik maak gebruik van een ‘mobiele’ voip provider waardoor ik zo’n lang mogelijke rinkeltijd wilde hebben. Dus nu is de voicemail uitgeschakeld en heb ik een best lange rinkeltijd. Wel bedankt voor je reactie!

Reputatie 7
Badge +30

##002 bedoel je denk ik? Top dat het gelukt is!:muscle_tone2: