Beantwoord

lastig gevallen door 7090



Toon eerste bericht

39 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Beste ,

Welkom op ons forum! Goed dat je al contact met de telefonische klantenservice hebt gehad. Ik ga er van uit dat het verder goed afgehandeld zal worden. Als ik nog wel iets kan doen, laat het me gerust weten.

Wij begrijpen ook heel goed dat je je geld liever ergens anders aan uitgeeft. Wel is het zo dat dit daadwerkelijk door iemand is aangevraagd op de telefoon. Het is niet van buitenaf aan te vragen, zonder dat je de telefoon in handen hebt gehad. 

ghvermeulen schreef op 19 nov '15 om 16:55uIk krijg al enkele weken sms brerichten van 7090.

Omdat ik die niet wil hebben drukte ik ze meteen weg.

Op mijn laatste telefoon nota zag ik echter dat ik voor 13 sms-jes € 39,01 moet betalen.

Ik heb hier echter nooit om gevraagd.

Na de laatste sms kon ik het nummer achterhalen het blijkt van Funlazio te zijn. Ik heb dit meteen geblokkeerd en opgezegd.

Ik kreeg echter een sms terug dat ik voor deze dienst geen abonnement heb terwijl ik er toch voor belast wordt.

Kunt u dit verder onderzoeken en de betaalde bedragen storneren???

Met vriendelijke groet

Annemieke Vermeulen

 
Ook ik ben onaangenaam verrast door een hoge rekening tgv 7090. Nooit gebruikt, maar ook 13 keer gebruikt zonder het te weten. Erg vervelend!

Ik heb op 10 januari 2016 op dit forum het volgende bericht geplaatst:

Ook ik ben lastig gevallen door 7090. Zie ook graag een tegemoetkoming van Kpn inzake deze ongevraagde diensten. Inmiddels is dat nummer geblokkeerd. Temeer nu er ook een uitspraak is van de rechter, waarbij de provider ook een belangrijke verantwoordelijk draagt.

Erik: KPN Webcare Specialist vroeg mij in een privébericht te reageren zodat hij kon kijken of hij iets voor mij kon betekenen. Heb ik vervolgens gedaan.......nooit meer iets gehoord.

Bij de rekening van december bleek nog eens ruim € 39,00 afgeschreven te zijn door 7090. In totaal is er dus € 66,00 in rekening gebracht voor iets waar ik niet om gevraagd heb. En ik heb van de KPN nog niets gehoord over eventuele restitutie of andere tegemoetkoming.

ABSOLUUT geen reclame voor de KPN.

Reputatie 7
Badge +27
: Het is zeker niet onze bedoeling om je te negeren. Er lijkt iets mis te zijn gegaan, jouw privébericht is nooit verstuurd. Je hoort deze terug te zien bij de Verzonden berichten. Zou je nog eens kunnen reageren op Eriks privébericht? Dan komt hij er zo snel mogelijk op terug!

Ook ik ben de Sjaak. Vanmorgen zag ik dat er 40 euro is afgeschreven voor een dienst waar ik niet om gevraagd heb . Ik heb me ondertussen afgemeld. Ik ben wel benieuwd hoe ik die 40 euro kan terugkrijgen. Heeft u een idee?

Reputatie 4
Badge +9
Ik heb je een privébericht gestuurd en zie je reactie hierop tegemoet! 

 
Hallo,

Helaas ben ik er ook ingetrapt blijkbaar. Ontzettend misleidend! Factuur 12 januari € 48,01 en  11 februari € 44,02. Heb inmiddels via payinfo de sms dienst hopelijk stopgezet en me tevens volledig geblokkeerd voor sms-diensten.

Graag zou ik ook voor een vergoeding van KNP in aanmerking willen komen.

Alvast bedankt.

Gr. Wendy

Goedenavond,

Tot mijn stomme verbazing zie ik op mijn laatste 2 afrekeningen van mijn Factuur Mobiel van KPN dat er in plaats van EUR 17,50 in januari EUR 75,59 en in februari EUR 63,63 is afgeschreven van mijn bankrekening.
Oorzaak: abonnement op mobiele diensten naar diverse nrs te weten 7090; 2233; en 4239.   
Ik heb hier helemaal niet om gevraagd en zeker geen toestemming voor gegeven.
Kortom ik voel me ( nee beter: ik ben-) opgelicht.
Direct alle sms diensten en abonnementen bij payinfo laten blokkeren natuurlijk.
Weet iemand bij wie ik me het beste kan melden bij KPN met deze klacht want wanneer KPN handige criminelen faciliteert zal daar ook wel bekend zijn hoe ik dit kan terugvorderen?

Bij voorbaat dank voor een reactie

Reputatie 7
Badge +23
Welkom op het forum en excuses voor de late reactie. Wat rot dat je hier ook mee te maken hebt. Beantwoord je mijn privébericht? Dan kijk ik wat ik voor je kan doen. Alvast bedankt! 

Reputatie 7
Badge +27
Welkom , wat jammer dat jij ook onverwacht kosten hebt gemaakt door deze internetdiensten! 

Sowieso heel goed dat je de diensten hebt geblokkeerd. Heb je ze via payinfo (of door 'STOP' naar de nummers te sms'en) ook beëindigd? Als je reageert op mijn privébericht, kijk ik of we je in de kosten tegemoet kunnen komen. 

Reputatie 7
Badge +27
Ik heb nog geen bericht van je gekregen, . Kan ik nog iets voor je doen?

Beste KPN,

Ook ik ben lastig gevallen door het nummer 7090. Vanochtend kreeg ik een smsje van het nummer. Hierna bleek dat er 10 euro beltegoed van mijn telefoon was af gegaan. Dit is al de tweede keer, de eerste keer was het 20 euro. Ik heb vandaag gebeld met de KPN en ik heb het nu stop kunnen zetten door 'STOP' terug te sturen.
Helaas ben ik nu wel 30 euro kwijt aan iets waar ik niet om gevraagd heb. Zijn er mogelijkheden om dit bedrag terug te krijgen?
Ik vind het raar dat het zomaar in rekening kan worden gebracht, kan KPN hier niks tegen doen?

Met vriendelijke groet,

Luigi

Reputatie 7
Badge +27
Welkom op het forum Luigi! Erg naar dat je hier de dupe van bent geworden. Heb je ook op Payinfo gecontroleerd of er geen abonnementen meer lopen? Het zou nog vervelender zijn als je hier in de toekomst weer mee wordt geconfronteerd.

De providers en aanbieders van sms-diensten zijn verenigd in de stichting Gedragscodes Mobiele Diensten. Via dit platform zijn duidelijke regels opgesteld, waaraan alle aanbieders zich moeten houden. Als aanbieders zich niet aan de gedragscode houden vorderen wij de kosten terug en zijn er consequenties voor deze bedrijven als dit zich herhaalt. Ook worden de regels binnenkort nog verder aangescherpt om het vrijwel onmogelijk te maken onbewust een dienst af te sluiten.

Ik zoek graag voor je uit of er een vergoeding mogelijk is. Daarover heb ik je een privébericht gestuurd!

Reputatie 7
Badge +23
; Joran heeft uit coulance eenmalig € 18,00 beltegoed bijgeschreven. Is het gelukt om je af te melden via Payinfo? Een fijn paasweekend! 

Reageer