Beantwoord

Lastig gevallen door 7090

• 20 december 2015
  • 3 reacties
  • 424 keer bekeken

L.S.,

Mag ik weten wat ik kan doen tegen de rekeningen van 7090 die door KPN klakkeloos op mijn rekening worden geplaatst terwijl ik niet eens weet wat 7090 is en doet.

Ik schrok op de laatste KPN rekening teveel in rekening was gebracht, bij nader inzien werd dit door 7090 gedaan.  Kan ik het geld terugvorderen?

Ik hoor het graag van u.

Met vriendelijke groet

Piet van 't Zelfde

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik_ 23 december 2015, 20:39

Hallo Piet,

Welkom op het forum! Wat vervelend dat je last hebt van berichtjes van 7090. Je kunt je via www.payinfo.nl afmelden hiervoor, en ook een blokkade instellen. Verder stuur ik je een privébericht, als je daarop zou willen reageren, dan kijk ik het hier ook nog even na :)

Bekijk origineel

3 reacties

Ik kreeg bericht dat er door Joran een privebericht naar mij zou worden gestuurd, waar kan ik dit vinden?

Ik vond het al zo fijn zo snel antwoord te krijgen, maar nu moet ik het ergens zoeken maar waar?

Reputatie 7
Badge +30

pietzelfde41 schreef op 21 dec '15 om 00:22u

Ik kreeg bericht dat er door Joran een privebericht naar mij zou worden gestuurd, waar kan ik dit vinden?

Ik vond het al zo fijn zo snel antwoord te krijgen, maar nu moet ik het ergens zoeken maar waar?

Je priveberichten vind je hier: http://forum.kpn.com/t5/notes/privatenotespage/ (al denk ik niet dat je nu al een privebericht hebt ontvangen van Joran)

Heb je je al afgemeld via PayInfo (Opzeggen en Inzien)?

Robin

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Piet,

Welkom op het forum! Wat vervelend dat je last hebt van berichtjes van 7090. Je kunt je via www.payinfo.nl afmelden hiervoor, en ook een blokkade instellen. Verder stuur ik je een privébericht, als je daarop zou willen reageren, dan kijk ik het hier ook nog even na :)

Reageer