Beantwoord

Lastiggevallen door 4239

• 20 december 2015
  • 1 reactie
  • 273 keer bekeken

ik heb op zondag 22 november en 29 november ook ineens smsjes van 4239 gehad blijkbaar volgens mijn nota, waarvoor €22,32 in rekening is gebracht. Het nummer is nu geblokkeerd , maar het geld is foetsie. Ik heb inmiddels gevraagd aan de bijbehorende website www.telefuture.nl waar die smsjes op slaan, maar wacht op antwoord. Ik hoop dat KPN dat geld zal retourneren.

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia_ 21 december 2015, 16:14

Welkom !

Goed dat je je vraag op het forum stelt. Heel jammer dat jij ook hiermee te maken hebt gekregen. Ik wil je naast het blokkeren van het nummer adviseren om via www.payinfo.nl je 06-nummer af te melden én te blokkeren voor deze diensten. Dan kan het ook in de toekomst niet meer per abuis aangevraagd worden. 

Wil je reageren op het privébericht wat ik je zodadelijk stuur? Dan ga ik voor je kijken of we jouw uit coulance tegemoet kunnen komen in de kosten. 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +28
Welkom !

Goed dat je je vraag op het forum stelt. Heel jammer dat jij ook hiermee te maken hebt gekregen. Ik wil je naast het blokkeren van het nummer adviseren om via www.payinfo.nl je 06-nummer af te melden én te blokkeren voor deze diensten. Dan kan het ook in de toekomst niet meer per abuis aangevraagd worden. 

Wil je reageren op het privébericht wat ik je zodadelijk stuur? Dan ga ik voor je kijken of we jouw uit coulance tegemoet kunnen komen in de kosten. 

Reageer