Leentoestel nog in bezit

  • 14 juli 2014
  • 2 reacties
  • 784 keer bekeken

Beste KPN,

Naar nu blijkt heeft mijn dochter haat Leentoestel nog in bezit en haar niet gerepareerden toestel ligt nog steeds bij E-Repair. Dis is volledig aan mij voorbij gegaan omdat zij niet bij mij woont.

Inmiddels had ik al een nieuw contract en toestel geregeld voor haar bij KPN. Hoe kan ik nu zorgen dat het leentoestel retour bij jullie komt en dat het administratief zo geregeld is dat jullie het leasetoestel ook ingenomen hebben?

Met vriendelijke groeten,

Pascal


2 reacties

Reputatie 7
Badge +12
Was er dan al wel contact opgenomen met smartcare om ervoor te zorgen dat het toestel terugkomt en dat zij het leentoestel weer meenemen?

Er is contact geweest ja, maar door omstandigheden is toen de retourafspraak niet doorgegaan. Vervolgens ben ik op vakantie gegaan en nooit meer aan het leentoestel gedacht. Stom, ik weet het, maar helaas wel zo gelopen.

Reageer