Beantwoord

Lenovo p70 4G instellingen

• 20 januari 2016
  • 8 reacties
  • 726 keer bekeken

ik heb een Lenovo p70 telefoon , maar hoe kan ik de juiste 4G instellingen voorelkaar krijgen , nu nml geen 4G mogelijk

gr

eric

icon

Beste antwoord door Erichor0 23 januari 2016, 17:45

ook 1 Sim werkt niet , ik ga ervan uit dat het een manco van de telefoon is , dus overeen gekomen met leverancier dat de telefoon retour mag

bedankt zover voor de tips

gr

eric

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hoi,

1. Heb je prepaid of een abonnement?
2. Heb je onder Intellingen > Meer, netwerkmodus op automatisch staan?
3. Welke APN heb je onder Instellingen > Meer > Namen toegangspunten of Mobiele Netwerken?

Robin
1)  2x een abonnement met 4G  (Dual Sim)

2) automatisch

3) portalmmm.nl

Reputatie 7
Badge +30
Heb je nog iets als dualsim instellingen? Want de instellingen staan goed. Zijn sim 1 en 2 beide KPN abonnementen?

Robin
RobinFlikkema schreef op 21 jan '16 om 09:45u
Heb je nog iets als dualsim instellingen? Want de instellingen staan goed. Zijn sim 1 en 2 beide KPN abonnementen?

Robin 
kaarten ook reeds gewisseld , resultaat is hetzelfde

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Erichor, welkom op het forum! Raar dat het niet wil met de 4G. De Lenovo P70 ondersteunt wel 4G als ik zo de specificaties doorlees. Ervaar je dit overal of op specifieke plekken? Heb je met andere toestellen wel 4G bereik op dezelfde plek?

Je geeft aan dat wisselen van de simkaarten niet helpt. Zou je eens willen proberen of je wel 4G hebt als je er maar één sim in hebt.

ook 1 Sim werkt niet , ik ga ervan uit dat het een manco van de telefoon is , dus overeen gekomen met leverancier dat de telefoon retour mag

bedankt zover voor de tips

gr

eric

Reputatie 7
Badge +28
Fijn dat je er met de leverancier uit bent gekomen, Eric. Krijg je er een vervangend exemplaar voor terug? Ik ben benieuwd of het dan wel goed gaat met de 4G.

Instellen -> SIM-beheer -> controleer op SIM-activering.
* Instelling -> mobiel netwerk ---> selecteer LTE / WCDMA / GSM in het gewenste netwerk type.
* Selecteer de juiste serviceprovidernaam in de toegangspuntnaam.
* Sluit de dataverbinding
* Start de telefoon opnieuw op en start de gegevensverbinding en controleer.
Het werkt voor mij voor Reliance JIO 4G.
Raadpleeg voor meer informatie Lenovo p70 Manual.

Reageer