Vraag

levering note 9

  • 15 July 2019
  • 5 reacties
  • 113 keer bekeken

Badge
Na vorige week 1 dag plezier te hebben gehad van mijn note 9. Wacht ik op een nieuwe. Die zou eigenlijk zaterdag volgens afspraak al komen. Maar was nu ineens tijdelijk niet leverbaar. Ik vraag me af hoe lang dit nog gaat duren want mijn oude telefoon loopt zijn laatste loodjes.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Wervelwindje, welkom hier! Vervelend dat de levering vertraagd is. Was de eerste Note 9 al na een dag defect? Of was er iets anders aan de hand?
Dit toestel lijkt (vandaag) op voorraad te zijn. Als je nog geen duidelijkheid hebt over de verzending ga ik na wat er misgaat. Kun je daarvoor jouw profiel aanvullen met je adresgegevens en klantnummer en een reactie sturen als dat is gebeurd?
Badge
Heb nog een keer gebeld. Via Twitter krijg ik te horen dat er geen voorradig zijn. Via telefoon kpn medewerker wel. Ik wacht tot morgen . Heb ik dan geen mail ontvangen dat de telefoon onderweg is naar mij. Annuleer ik mijn bestelling en kijk elders. Maar in ieder geval bedankt voor je antwoord. 😊
Reputatie 7
Badge +28
Ik zou zeggen dat we allemaal dezelfde lijst gebruiken om de voorraad te checken, sorry voor de tegenstrijdige informatie 😓
Ik heb nog even navraag gedaan en hoop op een snelle reactie. Dan laat ik het weten. Als je besluit te annuleren is dat je natuurlijk goed recht. Hopelijk kan ik je later vandaag nog doorgeven wat er aan de hand is.
Badge
Dank je. Ik hoop het ook. Wacht tot 18.00 uur en dan vind ik het wel welletjes geweest.
Reputatie 7
Badge +28
Ik heb een collega gevraagd onze mailbox in de gaten te houden maar er is voor het weekend geen reactie gekomen. Ik begrijp dat je inmiddels hebt geannuleerd. Mijn excuses dat er geen duidelijkheid is gekomen Als we aangeven dat je het toestel de volgende dag in huis hebt gaat er iets goed mis. Ik heb feedback ingediend om de site bij te laten werken.

Reageer