Beantwoord

Levering simkaart duurt lang

  • 6 August 2019
  • 3 reacties
  • 128 keer bekeken

Ik heb donderdag een simkaart besteld omdat mijn telefoon is gestolen, ondertussen zijn we alweer 5 dagen verder ik donderdag te horen heb gekregen dat de simkaart al verzonden had moeten zijn. Ondertussen ben ik al 5, morgen 6 dagen onbereikbaar. Wat gaat er fout?
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 7 August 2019, 09:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedenavond @VCLggl, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Het is inderdaad niet de bedoeling dat dit langer dan 2 werkdagen duurt! Normaliter heb je hem de volgende dag nog in huis.. Daar gaat klaarblijkelijk iets mis, en ik zoek graag uit wat er misgaat! Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer? Geef even een seintje als dat gelukt is 🙂
Seintje 😉
Reputatie 7
Badge +30
Dank je, Vincent! Ik heb gekeken en ik zie hier dat de simkaart op 1 augustus is verzonden door ons. Deze is ook verstuurd naar het adres zoals je dat in je profiel hebt ingevuld. Hij komt in de vorm van een brief, dus zou in de brievenbus moeten zijn gekomen. Kan het zijn dat iemand anders (huisgenoten) de post uit de brievenbus heeft gepakt en dat het ergens in huis ligt?

Als hij niet ergens in huis al is, dan is het ergens onderweg misgegaan. In dat geval is de kortste klap om opnieuw een simkaart te bestellen. Ik raad je aan om dan naar de KPN Winkel te gaan, dan krijg je hem ook direct mee. Je dichtstbijzijnde winkel is deze, in Schiedam.