Beantwoord

levering toestel

  • 29 April 2020
  • 4 reacties
  • 124 keer bekeken

Beste kpn,

Ik bestel een samsung s20 deze is nooit aangekomen, onderzoek is gestart. Ik vind het treurig dat de samsung s20 zoek is, nog treuriger vind ik dat ik hiervan de dupe ben! Er wordt maar gezegd dat ik het onderzoek moet afwachten. Ik ben klaar met wachten en ontvang zsm mijn samsung s20 met compensatie!!!

Hartelijke groet,

Gabriella

 

 

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 4 May 2020, 15:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Heb je ook betaald al voor t toetsweek dan?

Heb je ook betaald al voor t toetsweek dan?

Nee dat nog niet. Zou helemaal erg zijn! 

Reputatie 7
Badge +15

@Gabriella88 Wat vervelend dat je telefoon zoek is geraakt, wel goed dat er al een onderzoek gestart is. Vaak duurt een post onderzoek wel even omdat er meerdere partijen bij betrokken zijn en er natuurlijk uitgezocht moet worden wat er met het pakketje gebeurd is. Heb je ondertussen al iets gehoord? Zo niet, zou je dan voor mij je forumprofiel willen aanvullen? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken of er iets is dat ik voor je kan betekenen. 

Reputatie 7
Badge +15

@Gabriella88 Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!