Vraag

Lijst met uitgaande gesprekken

  • 13 November 2019
  • 5 reacties
  • 398 keer bekeken

Ik wil ook lijsten van uitgaande gesprekken inzien. Op de tekening staat alleen een totaal bedrag. Hoe kom ik aan de geschiedenis?

 

*Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt


5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Dag @Cokat, dan kijk je waarschijnlijk naar oudere facturen op MijnKPN.

Recente facturen bevatten vanaf pagina 3 ook een specificatie van uitgaande gesprekken.

Bij facturen ouder dan 6 maanden worden deze gegevens i.v.m. privacy regels niet bewaard en ze kunnen ook niet meer opgevraagd worden.

De factuur stopt bij pagina 3. Met dan de samenvatting krijg ik niet te zien. Trouwens, bedankt voor de snelle reactie

Reputatie 7
Badge +21

Bij oudere facturen stopt het inderdaad met de samenvatting, de specificaties zijn alleen beschikbaar bij de zes recentste facturen. Als er iets niet klopt, dan moet je wachten op een reactie van een KPN moderator. Die kan met je meekijken.

Reputatie 7
Badge +17

@Cokat Welkom op ons Forum! Het klopt inderdaad wat @RBxx zegt. Op de laatste pagina van de mobiele facturen staan de specificaties van uitgaande gesprekken. Het kan zijn dat jij alleen een samenvatting krijgt van het factuur. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan kan ik met je meekijken en dit eventueel aanpassen.

 

Reputatie 7
Badge +17

@Cokat  Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!

Reageer