Beantwoord

Locatiegegevens telefoon inzien

  • 22 September 2019
  • 7 reacties
  • 898 keer bekeken

Kan ik mijn locatie gegevens inzien
icon

Beste antwoord door wjb 22 September 2019, 23:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Wat bedoel je met jouw vraag?
Wat wil je bereiken?
Ik moet kunnen bewijzen dat ik op een bepaald moment hier was en niet daar.
Reputatie 7
Ik ben bang dat dat niet gaat lukken op basis van GPS locatie.
In ieder geval houdt KPN geen GPS locatie historie vast en als er een ander app zou zijn die dat wel doet dan zou ik die resoluut van mijn telefoon verwijderen.
Ik weet niet of KPN een log bijhoudt met welke masten jouw telefoon verbonden was. En als dat zo is, dan is de vraag of ze die informatie met jou mogen delen zonder een gerechtelijk bevel.
Bedankt voor je reactie, ik ga de KPN toch maar even bellen, het zijn tenslotte mijn eigen gegevens.
Vandaag met KPN gebeld, maar zonder resultaat. Ze houden het niet en zeker niet lang bij, helaas voor mij, dus verder zoeken.
Hallo @Johcor , Google maps kan precies bijhouden waar je bent (geweest) als je dat activeert binnen je account.
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Johcor, welkom! Ik zie dat je al van alle nodige informatie bent voorzien, zowel hier als ook telefonisch. Het is voor jouw eigen privacy juist heel goed dat je dit niet op kunt vragen, al kan ik me voorstellen dat het in dit specifieke geval erg vervelend is. Je kunt inderdaad via Google Maps je eigen tijdlijn in de gaten houden als je dat geactiveerd hebt. Succes ermee!