Lumia Denim

Hallo,

Wanneer komt de nieuwe Lumia Denim beschikbaar bij KPN?

Groeten,

Cees

4 reacties

Reputatie 7
Hallo Cees, welkom op het forum!

Ik heb vandaag op mijn Lumia 1020 een update van de "Extra's & Info" app gehad en nu zou ik ook Denim hebben. :mansurprised: Ik heb iig. geen firmware update gehad!

Ik weet niet zeker of KPN hier de beperkende factor is. Volgens mij is Denim momenteel alleen beschikbaar voor de nieuwere Lumia's; welk model heb jij?. De allernieuwsten worden al standaard met Denim geleverd. De wat oudere modellen (van voor de 1520 of zo) schijnen niet de hardware te hebben waarvoor Denim bedoeld is. Daarom zou Denim op die modellen niet nodig zijn/beschikbaar komen. Maar of dat allemaal waar is. Ik heb iig. nog niet gelezen dat Microsoft Denim voor die oudere modellen al beschikbaar heeft gesteld.

Een gerucht is ook dat modellen zonder Denim toch niet in aanmerking zouden komen voor de update naar Windows 10, maar ook daar lopen de meningen over uiteen en Microsoft hult zich in stilzwijgen :manfrustrated:.

Wellicht is de update van vandaag waarmee Denim dus plotseling beschikbaar lijkt op mijn 1020 voldoen om tzt. ook in aanmerking te komen voor Windows 10.

Reputatie 7
csmits59 schreef:
Hallo Henk,

Ik zag je bericht en liet mijn Lumia 930 op updates controleren. Meteen begon de download en nu heb ik ook Denim geinstalleerd. Je vraagt ernaar en het komt meteen. Hoe vaak gebeurt dat?

Groeten

Cees

Inderdaad mooi dat je inmiddels Denim hebt. De 930 is één van de nieuwere Lumia's waar ik het over had, met hardware waar Denim voor bedoeld is (o.a. nieuwe camerafuncties).

Dat je de update direct kreeg wijst er volgens mij op dat die al (enige tijd) beschikbaar was. Heb je bij Instellingen > Telefoonupdates wel een vinkje staan bij de optie Updates automatisch ... mijn gegevensinstellingen? Dan wordt dagelijks op updates gecontroleerd.

Als ik het goed heb, heb je nu ook Windows Phone 8.1 Update en kun je mappen met apps maken (laat in het startscherm een app "vallen" op een andere app die je samen met de eerste app in een map zou willen hebben en geef een naam aan de nieuwe map). Zo heb ik al mijn foto-apps op het startscherm in een map samengevoegd en dat eveneensgedaan voor de nieuws-apps. Als een map eenmaal gemaakt is kun je er nog meer apps in laten vallen. De grootte van de tegel voor de nieuwe map kun je vervolgens ook weer aanpassen.

Reputatie 7
Badge +23
Beste Cees, 

Ik zie dat je inmiddels Denim hebt, bevalt het? Henk2304  dank voor je antwoord aan Cees! 

Mocht je nog vragen hebben, stel ze me gerust, Cees! 

Met hartelijke groet, 

Cindy
Hallo Henk,

Ik zag je bericht en liet mijn Lumia 930 op updates controleren. Meteen begon de download en nu heb ik ook Denim geinstalleerd. Je vraagt ernaar en het komt meteen. Hoe vaak gebeurt dat?

Groeten

Cees

Reageer