Beantwoord

Maandelijkse wedstijd MB's doneren

  • 17 October 2020
  • 16 reacties
  • 136 keer bekeken

Hallo,

 

ik heb MB's gedoneerd, en wil nu meedoen aan de wedstrijd. Voorheen geen probleem maar nu klapt de app er telkens uit als ik de foto wil uploaden. Hoe kan dit?

toevoeging: ben nu op iPad aan het proberen (ipv iPhone X), daar kom ik wel tot fotobibliotheek maar nu wordt extensie .jpeg niet geaccepteerd…. (moet .jpg zijn) hoe dan???

 

Groeten Hans

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 27 October 2020, 21:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Hans, welkom hier. 

Ik denk graag mee. Welke stappen volg je precies om op deze foutmelding te komen? En naar welk goed doel doneer je? 

Het is ondertussen gelukt, maar wat een gedoe zeg.

ik volgde gewoon de stappen zoals opgegeven, maar zo gauw ik “foto uploaden” aantik via telefoon (iPhone X) klapt heel de app eruit en kan ik dus opnieuw beginnen.

Doe ik het via de iPad dan kom ik wel iets verder, maar wordt de extensie .jpeg die Apple blijkbaar uit zichzelf aanhoudt, niet geaccepteerd.

Uiteindelijk foto’s gekopieerd, naar mezelf gemaild, in andere mappen bewaard… zodat ik de juiste extensie kreeg.

 

De geselecteerde doelen waren Rijksmuseum en Sportfonds.

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. En waar precies probeer je die foto's te uploaden? Het moet natuurlijk niet zo zijn dat het vanaf een iPhone of iPad niet werkt. 

 

Nog maar een keer 50 mb er tegenaan geklapt. Ik krijg link via sms, van daaruit vul ik in.

Kies vanuit fotobibliotheek een foto, gewoon een zelfgemaakte foto dus.

Vanuit IPhone x

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb hetzelfde met mijn iPhone zie ik. Ik ga dit doorzetten naar de technische mensen die hierover gaan. 

Dankjewel. 

Vandaag krijg ik een mailtje dat ik gewonnen heb, maar de link doet het niet. Ik vermoed dat de betreffende box niet meer in jullie winkel staat.

Wat nu?

Reputatie 7
Badge +24

Hi. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit even navragen.  Om welke box gaat het precies? 

Hallo Alex, volgens mij is al het relevante nu ingevuld.

Het gaat om de JBL Bluetooth box die je met de maandelijkse wedstrijd kunt winnen, zoals begin topic omschreven.

 

Bovenstaande komt in beeld als je de link aanklikt

Reputatie 7
Badge +24

Als ik me niet vergis de JBL Go. Werkt deze link nu wel?

Ik heb de jbl go box gewonnen alleen de link in mijn mail doet het niet?

En mijn code doet het niet hij geeft aan dat het een ongeldige code is. 

 

Als ik me niet vergis de JBL Go. Werkt deze link nu wel?

Ja nu is het gelukt, bedankt!