Vraag

Mail geopend - hoge kosten

• 15 september 2016
  • 10 reacties
  • 188 keer bekeken

ik heb vannacht een mail geopend ,zgn. van de KLM en meegedaan aan een sms spelletje nadat ik mijn tel. ingetoetst had. Heel dom zag ik naderhand en ik kreegb een berichtje van de kpn dat mijn gebruikerskosten veel hoger waren dan normaal. Ik ben erg geschrokken. Kan ik hier nog iets aan doen?

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

10 reacties

Nooit leuk om mee te maken, schrikken is heel ERRUG normaal - te begrijpen hoor !
Ga even naar www.payinfo.nl en blokkeer wat je vindt en nodig is.
Dommigheid daar is absoluut geen sprake van, die lui zijn steeds gehaaider, je bent niet de 1e en ook niet de laatste.
oke bedankt, ik heb de sms diensten geblokkeerd
Graag gedaan ! Goedzo jongedame. 🙂
Reputatie 7
Badge +28
Welkom @tjeda, ik kan me goed voorstellen dat je bent geschrokken! Ik zie al dat je bent geïnformeerd over het blokkeren. Heb je het ook stopgezet? Dat kan ook via www.payinfo.nl. Graag help ik je verder met het financiële gedeelte. Als je reageert op mijn privébericht , kijk ik of je voor onze coulanceregeling in aanmerking komt.
Reputatie 7
Badge +28
Dag tjeda, omdat Marcia op vakantie is neem ik het even over. Kun je nog op haar privébericht reageren? Dan zoeken we uit of een coulance mogelijk is!
Reputatie 7
Hoi, Tjeda. Kun je op het privébericht van Marcia reageren (zie hierboven) zodat haar collega Joran het voor je kan afronden qua kosten?
Toch even een vraag ter controle. Ik gaf advies (payinfo en blokkeer), Tjeda bevestigd geblokkeerd. Marcia stelt de vraag is het geblokkeerd daarna. Niet dat het erg is. Maar lees ik verkeerd of begrijp ik iets verkeerd? 🙂
Reputatie 7
Dreekuh, jij niet. Maar Marcia heeft het antwoord daarop gemist, denk ik. (ze was echt aan vakantie toe :D)
oke bedankt, ik heb de sms diensten geblokkeerd
Okidikus ik snap ut helemaal. Goej meiskuhs hebben dat idd ooit nodig. Bedankt ik ben heppie 😉
Reputatie 7
Badge +28
Tsjeda, kun je nog reageren op mijn laatste privébericht? Ik heb nog wat gegevens nodig van het bedrijf waarnaar de sms is verstuurd. Zo kunnen wij daar de kosten weer terugvorderen.

Reageer