Beantwoord

Mail versturen 4g werkt niet

• 8 augustus 2015
  • 4 reacties
  • 5331 keer bekeken

Hallo,

Sinds dat ik klant ben bij KPN kan ik geen email versturen vanaf mijn iphone 5s wanneer ik gebruik maak van het 4g netwerk. Ik heb alle instelling welke op het forum worden aangegeven geprobeerd maar het werkt gewoon niet.

Mijn vrouw heeft ook de problemen met haar samsung note 4 op het 4g netwerk.

Wanneer gaat KPN hier nu eens werk van maken. Ik lees op het forum dat er al vanaf 2013 problemen zijn  met het versturen van email vanaf het mobiele netwerk.

Ben eigenlijk erg teleurgesteld dat dit anno 2015 niet mogelijk is. ( bij andere providers kan het namelijk wel)

Met vriendelijke groet,

Frank

icon

Beste antwoord door RobinFlikkema 8 augustus 2015, 10:09

Hallo,

Dan wil je deze instellingen gebruiken:
Instellingen uitgaande mail server:
SMTP-Server: mail.kpnmail.nl
Beveiligingstype: Android: TLS (eventueel met "alle certificaten accepteren"), iOS: SSL en Windows: TLS
Poort: 587
Gebruikersnaam: Volledige e-mail adres dat ook bij de inkomende mail server is ingesteld. (Jouw KPN mailadres of alias.)
Wachtwoord: Hetzelfde wachtwoord dat ook bij de inkomende mail server is ingesteld.

Robin
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Welke email provider gaat dit om?

Robin
Hallo Robin,

Het gaat om KPN email

Met vriendelijke groet,

Frank

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Dan wil je deze instellingen gebruiken:
Instellingen uitgaande mail server:
SMTP-Server: mail.kpnmail.nl
Beveiligingstype: Android: TLS (eventueel met "alle certificaten accepteren"), iOS: SSL en Windows: TLS
Poort: 587
Gebruikersnaam: Volledige e-mail adres dat ook bij de inkomende mail server is ingesteld. (Jouw KPN mailadres of alias.)
Wachtwoord: Hetzelfde wachtwoord dat ook bij de inkomende mail server is ingesteld.

Robin
Hallo

Bedankt voor de oplossing!!

Het werkt!

Groet,

Frank

Reageer