Beantwoord

Mb opwaarderen werkt niet

  • 25 April 2019
  • 8 reacties
  • 1045 keer bekeken

Mijn data was op en ik wou nieuwe kopen. Ik kreeg in de 100% verbruikt sms een code die ik moest smsen naar 1266 dit heb ik gedaan. 45 min later had ik nog steeds geen internet en bevestiging sms gekregen. Ik heb de sms verwijderd en het opnieuw gesmst. Dit heb ik hierna nog een keer gedaan want hij werkte weer niet. En weer geen sms. Mensen konden wel mb’s met mij delen en ook via de app werkte de sms niet. Nu heb ik wel 3 keer die sms verstuurd voor 1000 mb voor 7,99 per stuk. Aan gezien in geen mb’s heb ontvangen hoop ik dat ik niet hiervoor hoef te betalen.

hoe krijg ik alsnog mijn 1000 mb’s?

groetjes
EJBaksteen
icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 1 May 2019, 14:25

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Hoi @EJBaksteen . Welkom op het forum! Wat vervelend dat het niet lukte met opwaarderen. Ik snap dat je nu geen zin hebt om 3 x te betalen voor iets waar je geen gebruik van hebt gemaakt. Ik zoek het graag allemaal voor je uit en kan je dan hopelijk gelijk geruststellen! Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?
Ben je trouwens in Nederland of misschien in het buitenland?
Dag @Erwin_ ,
Bedankt voor je antwoord.
Ik heb mijn profiel bij gewerkt en ik ben inderdaad in Nederland gewoon ja.
Ik heb via de KPN app mijn mb’s opgeladen en dit werkte wel! Ik heb nu wel mb’s.
Nu is alleen mijn enigste vraag of die mb’s van de sms niet bij mijn factuur op komen te staan. Hier heb ik namelijk geen gebruik van gemaakt.

Vriendelijke groet,

Esmee Baksteen
Gelukkig is het uiteindelijk wel gelukt! Ik begrijp dat dit over prepaid gaat?
Zou je ook het mobiele nummer in je profiel willen zetten? Want prepaid kan ik niet achterhalen met postcode alleen :-)
Kun je me daarna hier een seintje geven?
Beste Erwin,
ik heb mijn gegevens bij gewerkt. Ik heb geen prepaid maar een abonnement bij KPN.
Ik hoor nog graag of het is gelukt om de kosten niet op mijn abonnement te zetten.

vriendelijke groet,
Esmee Baksteen
Hoi Esmee! Dank voor de extra informatie! Met het mobiele nummer heb ik nu je gegevens gevonden. :-)
Wat me opvalt is dat er 3 keer zo'n bundel van 1000Mb is aangevraagd: Op 25, 26 en 27 april. Twee van die bundels zijn gebruikt en ondertussen op. De derde heeft nog ongeveer 500Mb over. Ik hoop dat dit niet als een verassing komt.
Mocht het in jouw beleving anders zitten, laat het weten!
Dag @Erwin_

dit klopt ik heb momenteel ook mijn abonnement opgewaardeerd omdat ik wel vaker mb’s te kort kom.
Bedankt voor je reacties

vriendelijke groet,

esmee
Ah! Dan hoef je je over die andere, mislukte aanvragen geen zorgen te maken. Die zijn althans niet geregistreerd en zullen niet op de factuur komen. Ik hoop dat dit jou geruststelt! 🙂
Mocht er onverhoopt toch iets geks op de factuur staan, laat het mij weten. Voorlopig ga ik er van uit dat het allemaal is opgelost!