Beantwoord

MB’s delen

  • 29 mei 2019
  • 5 reacties
  • 1303 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik ben sinds een paar dagen ook klant bij KPN. We hebben een compleet pakket maar we kunnen geen MB’s delen. Heb alles al geprobeerd..
icon

Beste antwoord door Joran 30 mei 2019, 15:52

Dank! De Compleetaanvraag voor het 2e 06-nummer was nog niet klaar. Kun je het nu nog eens proberen?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Noemi, welkom! Zijn alle nummers aangemeld voor Compleet? Dat kun je doen via Meld je aan voor KPN Compleet en krijg elke maand extra voordelen. Als dat het geval is kijk ik na waarom je nog geen MB's kunt delen. Kun je daarvoor je adresgegevens en de betreffende 06-nummers toevoegen aan je profiel en een reactie sturen zodra dat is gebeurd?
Bedankt voor uw reactie. Als ik naar de link ga dan geeft hij aan dat het niet lukt. En ik heb zoveel mogelijk informatie ingezet maar kan nergens beide nummers noteren.
Reputatie 7
Badge +28
Dank! De Compleetaanvraag voor het 2e 06-nummer was nog niet klaar. Kun je het nu nog eens proberen?
Het is gelukt!! Heel erg bedankt voor u hulp!!
Reputatie 7
Badge +28
Top! Graag gedaan 🙂

Reageer