Beantwoord

MB's delen, automatisch maandelijks instellen

• 1 september 2017
  • 13 reacties
  • 863 keer bekeken

Wij kunnen met ons tweeen MB's delen echter elke maand dien ik dit aan het begin uit te voeren anders is dat niet beschikbaar voor mijn vrouw.
Is er een optie om dat automatisch aan het begin van een nieuwe maand over te dragen?
icon

Beste antwoord door Marcia_ 4 september 2017, 13:16

Welkom @Bossy, leuk dat je je vraag hier stelt! We krijgen regelmatig dit verzoek en zetten dit dan ook intern door. Echter tot op heden is dat nog niet doorgevoerd. Wellicht in de toekomst! Dan zul je dat overigens hier op het forum zeker lezen.
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Welkom @Bossy, leuk dat je je vraag hier stelt! We krijgen regelmatig dit verzoek en zetten dit dan ook intern door. Echter tot op heden is dat nog niet doorgevoerd. Wellicht in de toekomst! Dan zul je dat overigens hier op het forum zeker lezen.
Dat ligt toch zo voor de hand om deze optie te maken Marcia van KPN?? Volgens mij valt het onder het begrip 'service' als de je klant niet elke maand handmatig Mbs moet laten delen. Kan toch niet heel moeilijk zijn om dit in te bouwen? het feit dat je zelf al zegt "We krijgen regelmatig dit verzoek" pleit toch voor snelle actie van de KPN programmeurs🤔
ik zou t ook graag willen!
Goede middag,

Ook ik deel MB's met mijn vrouw en doe dit dus elke maand.
Ik zou het zeer waarderen als KPN de optie in zou bouwen om dit in te plannen iedere maand automatisch te doen.

Alvast bedankt voor de moeite.

Mvg
Stefan B
Bij deze, ik zou het ook graag willen. Kleine moeite lijkt mij...
Blijft jammer dat KPN niet naar de wens van de klant luistert want deze optie is echt vrij makkelijk in te programmeren. Waarom gebeurd dit niet KPN?
Waarom niet? Lijkt me vrij simpel. Alles wat het makkelijker maakt om automatisch mb's te delen is niet wat KPN wil. KPN wil dat mensen een duurder abonnement afsluiten en niet dat ze goedkoper uit zijn. Dus deze optie komt er nooit.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo Bobberbob en uiteraard alle andere mensen die gereageerd hebben ;)
We begrijpen dat het inderdaad super makkelijk is als die optie er komt. Ik heb de vraag inmiddels uitstaan, waarom het op dit moment nog niet aangeboden wordt en óf het op de korte termijn planning staat om wel te gaan ontwikkelen. Je hoort van me!
Reputatie 7
Badge +20
Ik heb inmiddels reactie! Het is bekend dat dit een grote wens van veel klanten is. Het staat dus min of meer op de planning, maar er is nog geen datum bekend wanneer dit gaat gebeuren. Het kan eind dit jaar zijn, maar ook volgend jaar.. Maar overall goed nieuws lijkt me 😃
Hallo Susan_, de wens om automatisch MBs te kunnen gaat inderdaad al heel lang rond op dit forum en het antwoord is eigenlijk steeds hetzelfde: er zijn nog geen (concrete) plannen voor. Aangezien ook KPN met een strakke planning werkt, neem ik aan, verwacht ik geen oplossing in 2018. Maar het zou toch mooi zijn als jullie ons, de trouwe klanten, zouden verrassen met deze aanpassing. Laat zien dat ook KPN Agile kan zijn 🙂
Badge
Nog steeds niet mogelijk?
Reputatie 2
Badge
Grappig, mijn vragen zijn veelal afgedaan als te weinig vraag door anderen. Hier lijkt wel een grote vraag te zijn, als ik de berichten lees, maar is de reactie hetzelfde. Het lijkt er een beetje op dat KPN steeds dezelfde kluit in het riet gebruikt. Ik herinner me vele jaren geleden dat er de behoefte was van een alfabetische lijst voor een thesaurus een hiërarchische lijst te maken, Het computercentrum zou het zeker na een half jaar op kunnen pakken maar nog geen schatting geven van de tijd dat het zou nemen om de hiërarchische lijst te genereren. Ik had toen net een PS2. Dan doe ik het wel zelf met WordPerfect 5.0. Iedereen lachen. Een tekstverwerker is natuurlijk niet het meest geschikte gereedschap en minder snel dan een mainframe. Het kostte mij dan ook drie weken voordat de lijst was gegenereerd. Hierdoor kwam ik er ook achter dat de alfabetische thesaurus niet helemaal consequent was omdat vele termen zowel een dochter [narrower term] als een kleindochter [narrower term van narrower term] hadden.
Ik zit hier ook al een poosje naar te smachten. Als het in de app lastig is dan graag zsm op de mijnkpn website deze mogelijkheid toevoegen.

Reageer