Beantwoord

Mb's delen bij kpn compleet

• 4 augustus 2017
  • 3 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik heb kpn compleet. Mijn echtg. heeft ook een abb. van kpn. Deze krijg ik niet te zien in mijn overzicht, dus kan ik ook geen mb's delen. Wat is de oplossing?
icon

Beste antwoord door Paul_ 8 september 2017, 10:52

Update: n.a.v. privéberichten is het uiteindelijk gelukt om de KPNID te koppelen aan de mobiele producten. Nu staan de abonnementen erin en kunnen er MB's worden gedeeld. 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Als je in de mijnkpn app naar KPN Compleet gaat staat het nummer daar dan ook onder? Via website via Overzicht -> Rechts "Bekijk uw compleet voordelen" zou ook een overzicht van het hele huishouden moeten staan.

Lukte het eerder wel?
Mogelijk is het nummer nog niet aangemeld voor KPN Compleet, in dit geval zal het eerst aangevraagd moeten worden:
https://campagnes.kpn.com/krijg-meer/kpn-compleet/prive
Reputatie 7
Badge +24
HEy @Magans, welkom! Wat apart dat je geen MB's kan delen. Gjtm geeft al hele waardevolle info. Dikke kans dat één van jullie nog niet onderdeel is van Compleet. Heb je het al controleren? Je ontvangt ook zo een privébericht van me. Als je daarop reageert controleer ik het voor je.
Reputatie 7
Badge +24
Update: n.a.v. privéberichten is het uiteindelijk gelukt om de KPNID te koppelen aan de mobiele producten. Nu staan de abonnementen erin en kunnen er MB's worden gedeeld. 🙂

Reageer