Beantwoord

MB's delen lukt niet

  • 1 August 2019
  • 6 reacties
  • 106 keer bekeken

Hallo,

Ik wil graag mb's delen met mijn zoon, zijn nr is inmiddels gekoppeld maar het lukt niet om mb's te delen.

Met mijn dochter lukt het wel.

Groet, Tamara
icon

Beste antwoord door Susan_ 4 August 2019, 10:03

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @Dajama, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!

Alleen het 06-nummer koppelen in MijnKPN is helaas niet voldoende. Beide nummers moeten ook eenmalig aangemeld worden voor KPN Compleet. Het aanmelden kan heel simpel via onze aanmeldpagina. Hier kan je een nieuwe registratie indienen óf een extra product bij een bestaande registratie toevoegen.

Het kan daarna maximaal 5 werkdagen duren voordat de voordelen, waaronder MB's delen, geactiveerd worden. Je krijgt vanzelf een mail en sms hierover!

Lukt het niet via onze aanmeldpagina, dan help ik je graag verder! Wil je in dat geval jouw Forum profiel aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummers? En geef dan even een seintje, dan ga ik voor je aan de slag.
Hallo Susan,

Ik heb geprobeerd het nr te koppelen maar ik krijg dan de melding dat dit niet kan.

Ik heb mijn profiel aangepast.
Reputatie 7
Badge +21
@Dajama, ik zie meerdere mobiele nummers op het adres maar ook onder verschillende namen. Kan je bij persoonlijke opmerkingen aangeven met welk 06-nummer het MB delen niet lukt?
Ik heb het ingevuld!
Reputatie 7
Badge +21
@Dajama, top dankjewel. Ik heb even gekeken en het nummer was nog niet aangemeld bij de KPN Compleet registratie. Dit heb ik alsnog gedaan, het kan nu nog maximaal 5 werkdagen duren voordat het nummer alle voordelen ontvangt. Maar meestal, als de adresgegevens juist zijn, gebeurt dit wel eerder hoor 😉 Je krijgt hier vanzelf bericht van, en vanaf dat moment kan je MB's delen!
Super! Dank je wel😀

Reageer